  • Data: 2018-11-20 12:46:39
    Temat: Re: Przedłużacz wewnętrznej...
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5bf29a3e$0$488$6...@n...neostrada.pl

    > Chwalisz stale. Nie znam nikogo innego (nikogo poza Tobą) kto
    > by dobrze wypowiadał się o Monsterze. Nawet tester netowy pisał
    > o nim źle, ale uważałem wówczas, że coś plącze o małej ilości
    > pamięci (toż Monster miał mieć ~4 GB) i przeterminowanych ;)
    > rozwiązaniach... ;)

    Jak widzisz poniżej, nie bierze się to zdanie z czystej sympatii.
    Pierwsze z brzegu opinie o Bestii:
    https://www.ceneo.pl/21303564#tab=reviews
    https://www.opineo.pl/opinie-4324547-pentagram-monst
    er-p430-1.html
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/pentagram/monsterp4301
    /opinie/Pentagram-Monster-P430-1.html
    Netowy tester to nie jest coś co można by brać pod uwagę szukając
    recenzji sprzętu.

    > Gdybym nie liczył na współpracę z Electro.pl (pertraktowałem
    > długo w sprawie wymiany na nowy, bez żółtej plamki) wgrałbym
    > na czas nowy soft, dzięki czemu nie uszkodziłbym Monsterem ucha...

    Czyli nie wykluczasz możliwości że tylko Twój egzemplarz był wadliwy?

    > Jeśli wg Ciebie przedłużenie pamięci wewnętrznej jest
    > karkołomne -- apgrejd softu Monstera był... Wszystkołomny? ;)
    > Pierwszy apgrejd -- kolejne były łatwe -- zwyczajne. Ale
    > pierwszy przypominał rootowanie. ;)

    Nie bardzo Ci wierzę że uaktualnienie Monstera mogło być bardziej
    złożone i kłopotliwe dla usera niż to przedłużenie pamięci. Już sama
    konieczność sięgania po oprogramowanie spoza Sklepu Google jest na to
    przykładem.

    > Teraz trzeba celować w 64 GB plus mikroSD. ;)

    Z tym jest akurat coraz gorzej w dwusimowcach, wybór - albo karta, albo
    SD, i nic nie wskazuje na to aby taka moda szybko się zmieniła.
    Z tym pierwszym zgoda - nie warto kupować telefonu z mniejszą pamięcią
    niż 64GB.

    > Asus Max ma 5 Ah -- starcza na kilka godzin w obciążeniu.
    > (bez obciążenia -- sam telefon GSM i FiuFiu -- być może
    > by pociągnął tydzień, lub dłużej...)
    >
    > Podobnie było z 4 Ah Monstera.
    >

    > BTW -- akurat na akumulator w Monsterze nie narzekam.

    No właśnie, a Acer tylko 2 Ah i wystarcza na tydzień normalnego
    użytkowania, 2-3 dni pod duża presją. A co by nie było robione w
    Neffosie - poziom naładowania baterii spada w oczach. Naprawdę nie
    wierzyłem tym co deklarowali że muszą codziennie ładować telefon, teraz
    już wierzę.