  • 21. Data: 2012-10-28 19:28:09
    Temat: Re: Przednie szyby
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    news:k6jmqn$pkp$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > A od których roczników Laguny i Meganki mają na wyposarzeniu? Chyba od
    > wersji II, ale wolę się upewnić.

    Megane 1.6RT '96 silnik K7M 90KM
    Laguna II z 2001, 1.8 120KM Privilege
    A Focusy i Mondeo różniaste roczniki i modele...

    > W sumie kiedyś chciałem kupić Lagunę. Niestety u 4 znajomych rozsypały
    > się skrzynie biegów... Może to przypadek, a może czarna seria...
    > Nawet by mi nie przeszkadzałby mi rozmiar - akurat mi się podoba. :)

    II fajna wygodna i za tą cenę... wyłączyć tylko czujniki ciśnienia w oponach
    i już dalej luz.
    "Królowa lawet" dotyczy silników dci, dlatego jest benzyna od kilku lat.

    --
    Irokez

  • 22. Data: 2012-10-28 19:35:08
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Filip" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mój silnik zimą przy -10 chłodzi się dobre 4-5 godzin, zanim wskazówka od
    > cieczy chłodzącej spadnie do zera. Po trzecie, nie słyszałem o
    > elektrycznym dogrzewaczu cieczy chłodzącej. Natomiast webasto jak
    > najbardziej. W niektórych wersjach webasto dogrzewa silnik automatycznie,
    > w niektórych wersjach mamy możliwość sterowaniem webasto (po wyłączeniu
    > silnika). Po czwarte, BMW posiada system automatycznego przewietrzania
    > wnętrza. Dmuchawa uruchamia się co jakiś czas celem przewietrzania. Dzięki
    > temu zimą nie parują przednie szyby. O tym nie doczytałeś...

    a tak naprawde czego chcesz ode mnie?
    1. co do tego mają dwa termostaty - nie mam pojęcia. Pomyliłeś wątki. Była
    mowa o termostacie - napisałem na czym polega jego funkcja. Czy napisałem,
    ze jest we wszystkich BMW? Nie. Coś Ci sie popiórkowało.
    2. akumulator ciepła występował w starszych modelach (E39, E38), może w
    innych też, tego nie wiem. Była to opcja.
    3. Najwyraźniej mało słyszałeś, ale przecież nikogo nie odputuje z wiedzy o
    BMW.
    4. Ogrzewanie postojowe, czy dogrzewacz - to inna para kaloszy i ma mało
    wspólnego ze zwykłym ogrzewaniem przedniej szyby, o którym mowa w wątku.

    Rozumiem, że trafiłem na jakiegoś supereksperta i każda dyskusja ze słowem
    BMW w treści kończy sie mega flejmem. Oznajmiam, ze co miałem do powiedzenia
    w tej gałęzi wątku - już powiedziałem.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

  • 23. Data: 2012-10-28 20:05:01
    Od: Filip <b...@m...pl>

    > Użytkownik "Filip" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > a tak naprawde czego chcesz ode mnie?

    Bzdur nie wypisuj.

    > 1. co do tego mają dwa termostaty - nie mam pojęcia. Pomyliłeś wątki.

    Nie muszę pisać w odpowiednim wątku, piszę Tobie bo znów widzę bzdury z
    pod Twojej klawiatury.

    > Była mowa o termostacie - napisałem na czym polega jego funkcja. Czy
    > napisałem, ze jest we wszystkich BMW? Nie. Coś Ci sie popiórkowało.

    Napisałeś: "BMW ma dwa termostaty."

    Otóż jesteś w błędzie, bo nie każde BMW ma dwa termostaty. Ale masz
    prawo o tym nie wiedzieć.

    > 2. akumulator ciepła występował w starszych modelach (E39, E38), może w
    > innych też, tego nie wiem. Była to opcja.

    Ok ale jako opcja dodatkowa! Dodatkowo też można zainstalować farelkę
    pod kolumną kierowniczą, to też jest opcja dodatkowa!

    > 3. Najwyraźniej mało słyszałeś, ale przecież nikogo nie odputuje z
    > wiedzy o BMW.

    "BMW ma dwa termostaty." :)

    > 4. Ogrzewanie postojowe, czy dogrzewacz - to inna para kaloszy i ma mało
    > wspólnego ze zwykłym ogrzewaniem przedniej szyby, o którym mowa w wątku.

    Mało wspólnego? Chyba nie masz pojęcia co to webasto...

    > Rozumiem, że trafiłem na jakiegoś supereksperta i każda dyskusja ze
    > słowem BMW w treści kończy sie mega flejmem. Oznajmiam, ze co miałem do
    > powiedzenia w tej gałęzi wątku - już powiedziałem.

    Nie jestem superekspertem, do takiego mi wiele brakuje. Jest tyle
    modeli, tyle różnych "myków" i opcji, że nie sposób wszystkie je znać i
    o nich pamiętać.

  • 24. Data: 2012-10-28 20:28:04
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    .

    > Napisałeś: "BMW ma dwa termostaty."

    to przeczytaj kontekst i sprawa będzie jasna.

    Widzisz tam "wszystkie BMW" czy tylko BMW?

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N

  • 25. Data: 2012-10-28 21:36:49
    Od: Filip <b...@m...pl>

    > Użytkownik "Filip" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    > ..

    > to przeczytaj kontekst i sprawa będzie jasna.
    >
    > Widzisz tam "wszystkie BMW" czy tylko BMW?

    A jak napiszesz "Nokia ma przyciski", to będzie to się odnosiło do kilku
    komórek, czy do wszystkich?

  • 26. Data: 2012-10-28 22:46:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "huri_khan" napisał w wiadomości grup
    et...
    > Czy w tych samochodach były wymienione filtry kabinowe ?

    W Focusie III - na pewno nie (autko z zeszłego roku). Żeby było śmieszniej
    to temperatura była +15*C (3 tygodnie temu) i po przejechaniu trasy (85-90
    km) i zatrzymaniu się pod sklepem i wyłączeniu klimatyzacji przednia szyba
    zaczęła parować.

  • 27. Data: 2012-10-28 22:49:11
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-28 20:36:49 +0000, Filip <b...@m...pl> said:

    > A jak napiszesz "Nokia ma przyciski", to będzie to się odnosiło do
    > kilku komórek, czy do wszystkich?

    To będzie się odnosiło do koncernu Nokia.
    Tak samo jak twierdzenie, że koncern BMW ma dwie albo osiem grzałek.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 28. Data: 2012-10-29 07:19:23
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

> [...]
    > przejechaniu trasy (85-90 km) i zatrzymaniu się pod sklepem i
    > wyłączeniu klimatyzacji przednia szyba zaczęła parować.

    Woda skroplona z klimy nie spływa, coś się zatkało

    --
    Irokez

  • 29. Data: 2012-10-29 09:00:33
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 07:19:23 +0100, Irokez napisał(a):

    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    et...

    > Woda skroplona z klimy nie spływa, coś się zatkało

    Też mam takie wrażenie.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 30. Data: 2012-10-29 09:03:38
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 28 Oct 2012 22:46:34 +0100, qwerty napisał(a):

> [...]
    > km) i zatrzymaniu się pod sklepem i wyłączeniu klimatyzacji przednia szyba

    Czy szyba cały czas parowała po wyłączeniu klimatyzacji ?
    U mnie także zaraz po wyłączeniu klimy paruje szyba - woda która się
    skrapla zanim dostanie się do wężyka odpływowego dostanie się także do
    kanałów nawiewowych jako para. Natomiast po około 30 sek - 1 minucie także
    ta para zanika i szyba odparowuje.