  • Data: 2020-04-04 00:35:52
    Temat: Re: Przegląd techniczny
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.04.2020 o 21:59, Budzik pisze:

    > Czyli teoretycznie jezeli masz auto w stanie ok ale bez przegladu ze
    > wzgledu na obecna sytuacje to nie powinno być problemu.
    >
    > Ja przegląd robiłem jakos 15.03, nastepny mam na 17.04... :(

    W moto pewnie mi się skończył. Żaden podwód do obaw. Na moto przegląd mi
    akurat pechowo wypada na początku sezonu i jak jest zimno akurat to
    przecież nie będę jechał tylko dlatego, że się kończy. A jak się sezona
    zacznie... to nie ma czasu i tak czasem jeżdżę po tydzień czy dwa bez
    przeglądu. Najgorsze co mogą ci zrobić to zamówić lawetę i 50PLN, ale
    tych na klaycznej armaturze jakoś przyjaźniej traktują niż na szlifierkach;)

    --
    Shrek