  • 11. Data: 2020-02-22 19:11:03
    Temat: Re: Przejścia dla pieszych w Niemczech
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.02.2020 o 19:01, nadir pisze:

    > Dodatkowo, pieszy, przechodząc na czerwonym oraz gdzie chce nie uzurpuje
    > sobie pierwszeństwa.

    To akurat oczywiste.

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2020-02-22 19:24:18
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 22.02.2020 o 19:11, Shrek pisze:

    > To akurat oczywiste.

    No patrz, ale żeby zredukować ilość przejść dla pieszych tak jak w
    Niemczech, ewentualnie przerobić je na sygnalizację świetlną już takie
    oczywiste dla niektórych nie jest.
    Lobby ustępowania pierwszeństwa pieszemu, jeszcze zanim ten wejdzie na
    przejście, podaje właśnie Niemcy jako przykład gdzie ten model się
    sprawdza. Tylko że albo nigdy nie jeździli po Niemczech albo nie chcieli
    obejrzeć filmów jak to faktycznie tam wygląd.

  • 13. Data: 2020-02-22 19:46:29
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2020-02-22 o 19:24, nadir pisze:

> [...]
    > sprawdza. Tylko że albo nigdy nie jeździli po Niemczech albo nie chcieli
    > obejrzeć filmów jak to faktycznie tam wygląd.

    Właśnie tu jest problem - mamy za dużo przejść z pasami, bo innych
    przecież nie ma. W dodatku są to przejścia w miejscach dużego ruchu
    pieszych i co najgorsze bez sygnalizacji. Po wprowadzeniu przepisu że
    pieszy ma pierwszeństwo "z rozpędu" spowoduje to mnóstwo korków. Są
    takie miejsca, że się praktycznie nie da przejechać. Już widzę oczami
    wyobraźni co się będzie działo. Żeby nie było tak, że prędzej będą się
    wycofywać z tego przepisu niż go uchwalili. Oni nie mają bladego pojęcia
    co robią. Pchają się do sejmu, a Niemiec na oczy nie widzieli. W
    Niemczech jest prosta zasada - jezdnia jest dla samochodów, chodnik dla
    pieszych. I wzajemnie sobie ustępują. Przejścia z pasami są wyjątkiem
    np. koło szkół. Tam piesi jakoś mogą się rozglądać i uważać, a u nas
    same święte krowy co nawet się nie obejrzą bo przecież on ma
    pierFszeństwo. Potem są takie sytuacja jak gość opowiada na filmie, że
    zatrzymał się żeby przepuścić kogoś nie na pasach z grzeczności to
    został obtrąbiony przez Niemca i upomniany o niewłaściwym zachowaniu.

  • 14. Data: 2020-02-22 19:59:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.02.2020 o 19:24, nadir pisze:

    > No patrz, ale żeby zredukować ilość przejść dla pieszych tak jak w
    > Niemczech, ewentualnie przerobić je na sygnalizację świetlną już takie
    > oczywiste dla niektórych nie jest.

    Dla pieszych spoko - chcecie mieć nasrane świateł - ok. Jak można łazić
    na czerwonuym, to czemu nie.

> [...]
    > sprawdza. Tylko że albo nigdy nie jeździli po Niemczech albo nie chcieli
    > obejrzeć filmów jak to faktycznie tam wygląd.

    Rzuć okiem na wiedeń. Też prawie niemcy.

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2020-02-22 20:19:31
    Od: 8645<1...@i...invalid>

    Shrek w
    Shrek w <news:5e517a1e$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Rzuć okiem na wiedeń. Też prawie niemcy.

    Zaczynasz sie PÓŁMÓZGU gubić, delikatnie przyciśnięty...

    Mowa o Niemczech, a nie prawie niemczech. I nie wiedeń, tylko Wiedeń.
    Zaraz stracisz poparcie IDIOTY podpisującego sie jako Akarm.

    --
    'Tom N'

  • 16. Data: 2020-02-24 10:54:21
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-02-22 o 20:19, 8645 pisze:
> [...]
    >
    > Mowa o Niemczech, a nie prawie niemczech. I nie wiedeń, tylko Wiedeń.
    > Zaraz stracisz poparcie IDIOTY podpisującego sie jako Akarm.

    A Ty coś za jeden? Mama nie wzięła telefonu do pracy i dorwałeś się do
    internetu? Kultury trochę.

    --
    MN

  • 17. Data: 2020-02-24 17:22:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.02.2020 o 10:54, Marcin N pisze:

    > A Ty coś za jeden?

    Pseudonim "artystyczny" tomasz nycz. Zmienia nicki, bo koniecznie chce
    się przez kaefy poprzebijać. Jednym słowem trol i pajac.

    > Kultury trochę.

    On jeszcze nigdy z nikim kulturalnie dwóch postów nie zamienił. Olej go
    i tyle.

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2020-02-24 19:42:55
    Temat: Zielony ludek oszukuje interlokutorów, a może i SAD
    Od: 4877<3...@i...invalid>

    Shrek w

    > On jeszcze nigdy z nikim kulturalnie dwóch postów nie zamienił.

    Hmmm, skoro kłamiesz w tak drobnym temacie, jak dyskusje na usenecie, to nie
    bardzo jesteś wiarygodny w temacie twojej żony i jej problemów w SP...
    Jakby to Filip napisał: "udaję współczucie"

    CROSS: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    --
    'Tom N'

  • 19. Data: 2020-02-24 22:50:42
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-02-24 o 19:42, 4877 pisze:
    > Shrek w

    > Hmmm, skoro kłamiesz w tak drobnym temacie, jak dyskusje na usenecie, to nie
    > bardzo jesteś wiarygodny

    Hmmm, dla mnie Shrek jest bardziej wiarygodny od Ciebie.
    Jeśli zachowaniem na newsach mierzyć wiarygodność, to
    Ciebie widzę tylko jak wyskakujesz z kapelusza i się awanturujesz.
    Ile byś sobie dał tej wiarygodności w skali od 1 do 10?

  • 20. Data: 2020-02-27 19:30:32
    Od: Tom N <n...@i...dyndns.org.invalid>

    cef w

    > Hmmm, dla mnie Shrek jest bardziej wiarygodny od Ciebie.

    Masz prawo do swojego zdania...

    > Jeśli zachowaniem na newsach mierzyć wiarygodność

    Ale proszę nie naciągaj...

    > to Ciebie widzę tylko jak wyskakujesz z kapelusza

    ... A takiego Gotfryda to widujesz ostatnio?
    To pomyśł dlaczego ludzie, którzy pisali od x lat uciekli, a sie takie
    zielone pojawiły...

    > Ile byś sobie dał tej wiarygodności w skali od 1 do 10?

    20 !

    Serio. Usenet umiera, nie może być na nim dyskusji, bo kmioty pokroju
    ąckiego i zielonego mają problem z dyskusja powyżej poziomu ich percepcji.
    Starasz się o dołączenie do tego "zacnego" grona?

    --
    'Tom N'