-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przejście dla pieszych
Date: Wed, 22 Oct 2014 19:42:54 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 22
Message-ID: <m28qb0$kfl$2@usenet.news.interia.pl>
References: <1...@m...org> <m1jlss$ali$1@mx1.internetia.pl>
<1...@m...org>
NNTP-Posting-Host: 031011182098.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1413999777 20981 31.11.182.98 (22 Oct 2014 17:42:57
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Oct 2014 17:42:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.2.0
In-Reply-To: <1...@m...org>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547635
[ ukryj nagłówki ]On 2014-10-15 09:22, Myjk wrote:
> Tue, 14 Oct 2014 18:58:43 +0200, John Kołalsky
>
>> To było zatrzymanie przed przejściem wymuszone przez pieszego czy zwykły
>> pustak ?
>
> Sama obecność pieszego przy jezdni wymusza ZWOLNIENIE i zachowanie
> szczególnej ostrożności, do zatrzymania się włącznie. Tym bardziej przy
> przejściu dla pieszych gdzie widać że piesi oczekują na przejście przez
> jezdnię. Tylko prawdziwe *paździochy* nie zwracają uwagi na takie elementy
> i to że pojazdy na pasie obok z JAKIEGOŚ powodu zwalniają. Realnie rzecz
> ujmując to panienka w swojej głupocie miała szczęście, bo pół sekundy
> różnicy i by miała ciężarną na sumieniu gdyby ta dodatkowo nie wykazała
> ostrożności.
Wlasnie, a teraz ta koniecznosc wykazania ostroznosci niby chca usunac.
Madre to?
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 23.10.14 02:18 Gotfryd Smolik news
- 23.10.14 17:31 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=