-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 16 Apr 2011 01:34:23 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Przekladnia CVT.
References: <ioa165$2amg$1@news.mm.pl> <ioa3na$a2e$1@news.onet.pl>
<ioaar4$1qgm$1@news.mm.pl> <4da8b168$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
<ioah37$251n$1@news.mm.pl>
In-Reply-To: <ioah37$251n$1@news.mm.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 34
Message-ID: <4da8d5fc$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.255.234
X-Trace: 1302910460 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2441 83.25.255.234:49817
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:28351
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-04-16 00:31, Sqeeb pisze:
> Użytkownik "Tomasz Pyra"<h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
> news:4da8b168$0$2445$65785112@news.neostrada.pl...
>> W dniu 2011-04-15 22:44, Sqeeb pisze:
>>>> najpierw należałoby choć w przybliżeniu zdeklarować moc jaką miała by
>>>> przenosić
>>>
>>> Raczej byłoby to do silnika elektrycznego 1kW 48VDC.
>>
>> A czy przekładnia bezstopniowa w takim silniku ma w ogóle sens?
>> Jaką charakterystykę ma ten silnik?
>>
>
> Tego silnika fizycznie nie ma. Takie założenie.
Pozostaje kwestia jakie masz te domowe sposoby, bo sam mechanizm nie
wydaje się zbyt skomplikowany, ale bez tokarki raczej się nie obejdzie.
A najprościej to taką przekładnie po prostu wymontować ze skutera i
zaadaptować :)
> Generalnie to pytanie było o samą istote co jak poskładać żeby zbudować
> CVT.....
> Musimy się wdawać w takie detale? Małe moce, mały moment....
Nie musimy :)
Ja tylko chciałem zauważyć, że skrzynia typu CVT ma sens w zasadzie
tylko tam gdzie silnik pracuje wydajne w wąskim zakresie obrotów.
A elektryczny wydajnie pracuje w szerokim zakresie obrotów,
charakterystyka mocy w miarę płaska i nawet jak trzeba koniecznie
poszerzyć zakres obrotów wyjściowych, to dwubiegowa przekładnia (np.
planetarna) pewnie załatwi sprawę.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.04.11 23:34 Krzysztof Chajęcki
- 16.04.11 08:42 WM
- 16.04.11 09:58 J.F.
- 16.04.11 18:57 Krzysztof Chajęcki
- 19.04.11 08:37 J.F.
- 19.04.11 09:16 Jaroslaw Berezowski
- 19.04.11 13:30 J.F.
- 19.04.11 19:44 Jaroslaw Berezowski
- 19.04.11 21:07 J.F.
- 19.04.11 21:18 Jaroslaw Berezowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=