eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaPrzekladnia CVT. › Re: Przekladnia CVT.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 16 Apr 2011 01:34:23 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Przekladnia CVT.
    References: <ioa165$2amg$1@news.mm.pl> <ioa3na$a2e$1@news.onet.pl>
    <ioaar4$1qgm$1@news.mm.pl> <4da8b168$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <ioah37$251n$1@news.mm.pl>
    In-Reply-To: <ioah37$251n$1@news.mm.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <4da8d5fc$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.255.234
    X-Trace: 1302910460 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2441 83.25.255.234:49817
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:28351
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-04-16 00:31, Sqeeb pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Pyra"<h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    > news:4da8b168$0$2445$65785112@news.neostrada.pl...
    >> W dniu 2011-04-15 22:44, Sqeeb pisze:
    >>>> najpierw należałoby choć w przybliżeniu zdeklarować moc jaką miała by
    >>>> przenosić
    >>>
    >>> Raczej byłoby to do silnika elektrycznego 1kW 48VDC.
    >>
    >> A czy przekładnia bezstopniowa w takim silniku ma w ogóle sens?
    >> Jaką charakterystykę ma ten silnik?
    >>
    >
    > Tego silnika fizycznie nie ma. Takie założenie.

    Pozostaje kwestia jakie masz te domowe sposoby, bo sam mechanizm nie
    wydaje się zbyt skomplikowany, ale bez tokarki raczej się nie obejdzie.

    A najprościej to taką przekładnie po prostu wymontować ze skutera i
    zaadaptować :)

    > Generalnie to pytanie było o samą istote co jak poskładać żeby zbudować
    > CVT.....
    > Musimy się wdawać w takie detale? Małe moce, mały moment....

    Nie musimy :)
    Ja tylko chciałem zauważyć, że skrzynia typu CVT ma sens w zasadzie
    tylko tam gdzie silnik pracuje wydajne w wąskim zakresie obrotów.

    A elektryczny wydajnie pracuje w szerokim zakresie obrotów,
    charakterystyka mocy w miarę płaska i nawet jak trzeba koniecznie
    poszerzyć zakres obrotów wyjściowych, to dwubiegowa przekładnia (np.
    planetarna) pewnie załatwi sprawę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: