  • 11. Data: 2014-04-15 09:37:14
    Temat: Re: Przekręt
    Od: w...@g...com

    W dniu sobota, 5 kwietnia 2014 10:18:18 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Z komorkami to inaczej - tego zera w komorkach nigdy nie bylo.
    >
    > Nawet jak w calej reszcie kraju (stacjonarnej) zero bylo wymagane do
    >
    > rozmow MS.
    >
    > Wiec czy to zle, ze operator wyszedl frontem do klienta i umozliwil
    >
    > krecenie z zerem i bez ?
    >

    > Jak umozliwil, tak juz zostalo.
    >

    > J.

    Tak, złe bo niezgodne z regulacją jaką jest Plan Numeracji Krajowej jasno
    przewidujący odpowiednie schematy wybierania i formaty numerów.

  • 12. Data: 2014-04-21 22:41:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Apr 2014 00:37:14 -0700 (PDT), w...@g...com

    > Tak, złe bo niezgodne z regulacją jaką jest Plan Numeracji Krajowej
    > jasno przewidujący odpowiednie schematy wybierania i formaty
    > numerów.

    Ale przeciez zgodnie z regulacja wybierac tez mozesz i dziala :-)

    A regulacja sie pare razy zmnieniala - masz ochote kontakty przerabiac
    i wizytowki drukowac za kazdym pierdnieciem ministra ?

    J.

  • 13. Data: 2014-04-23 17:29:35
    Od: wi <w...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 kwietnia 2014 22:41:23 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
> [...]
    >

    > A regulacja sie pare razy zmnieniala - masz ochote kontakty przerabiac
    >
    > i wizytowki drukowac za kazdym pierdnieciem ministra ?

    Moja ochota nie ma nic do tego. Po to m.in. domyka się plan numeracji, by schemat
    wybierania uprościć. I doskonale wiesz, że co jak co, ale akurat zmiany w PNK za
    każdym razem są szeroko i długo konsultowane. Zabaw się w archeo i znajdź, czy np.
    operatorzy albo KIGEiT byli przeciw.

  • 14. Data: 2014-10-05 11:23:27
    Od: " 666" <...@...6>

    Przyznam, że z zerem wiodącym było "ładniej" - na wizytówkach, stronach www
    itp itd. ;-))
    Sami porównajcie:

    (22) 123-45-67
    (022) 123-45-67

    Do tego bez zera rodzi się problem dla numerów telefonicznych, które
    zaczynają sie jak komórkowe, różnych 723-, 669-, 561-
    "Ludność" (bo oczywiście nie my wyjadacze) się myli, a i ja sam nie wiem,
    czy dzwonią do mnie z komórki, czy z Dolnego Sląska lub Pomorza.

    -----

  • 15. Data: 2014-10-05 11:26:01
    Od: " 666" <...@...6>

    I Sferia.

    -----

  • 16. Data: 2014-10-06 16:53:58
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    W dniu 2014-10-05 o 11:23, 666 pisze:
    > Przyznam, że z zerem wiodącym było "ładniej" - na wizytówkach, stronach
    > www itp itd. ;-))
    > Sami porównajcie:
    >
    > (22) 123-45-67
    > (022) 123-45-67

    A po jaki vooy te nawiasy? W czasach z przejściowym zerem miało sens
    ewentualnie (0)22 123-45-67

> [...]
    > "Ludność" (bo oczywiście nie my wyjadacze) się myli, a i ja sam nie
    > wiem, czy dzwonią do mnie z komórki, czy z Dolnego Sląska lub Pomorza.

    Przepraszam, a jakie to ma znaczenie? Ludność, jeśli jeszcze nawet ma
    stacjonarne, nie ma raczej clipa. A jak na komórkę, to przecież na ogół
    w przypadku oddzwaniania nie ma już "drożej do Play", co najwyżej może
    być taniej/w pakiecie do własnej sieci komórkowej oraz do stacjonarnych.

    Przemek

  • 17. Data: 2014-10-06 17:10:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Przemysław Kowalik napisał:

> [...]
    > w przypadku oddzwaniania nie ma już "drożej do Play", co najwyżej może
    > być taniej/w pakiecie do własnej sieci komórkowej oraz do stacjonarnych.

    Wydaje mi się, że była oferowana jakaś taka taryfa, chyba w Orange, która
    miała "darmo do wszystkich sieci". Ale tylko komórkowych, za stacjonarne
    kazali osobno płacić.

    --
    Jarek

  • 18. Data: 2014-10-06 17:36:13
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    > Wydaje mi się, że była oferowana jakaś taka taryfa, chyba w Orange, która
    > miała "darmo do wszystkich sieci". Ale tylko komórkowych, za stacjonarne
    > kazali osobno płacić.

    A faktycznie, mnie się obiło o oczy w Pomarańczu w wersji nju, że mają
    opcję ze stacjonarnymi niewliczonymi. W Playu też chyba coś takiego było....

    Przemek

  • 19. Data: 2014-10-06 23:28:01

    Nie chodzi mi o to, do kogo dzwonię, tylko kto do mnie dzwoni.
    No z komórkowców na 7...- to poważne firmy jeszcze nie dzwonią i nie muszę
    tego odbierać jak nie mam czasu czy ochoty.
    A jesli ktoś dzwoni ze stacjonarnego, to go zwykle szanuję ;-)

    -----

  • 20. Data: 2014-10-07 11:18:30

    A dlaczego ma nie mieć?

    -----