  • Data: 2017-08-18 21:27:37
    Temat: Re: Przeładowana laweta
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 18 sierpnia 2017 18:28:22 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
> [...]
    motoru przywiązaną drugim końcem.

    > Podobnież to rowery na placu czerwonym rozdajo. Motocykliści dzielą się
    > na tych co leżeli i na tych co będą leżeć. Ci co leżeli to chyba większość.

    Ja tam się sprzeczał nie będę. Struny nie widziałem ale głowę oddzieloną od ciała
    widziałem tak z odległości 20-30 metrów. Akurat rowerem tam przejeżdzałem

    > Ze statystyk wynika,

    Że jak chłop z krową przez rów przechodzą to po 3 nogi mają

    > że na ogół są eliminowani przez innych. Choć
    > rzeczywiście często nie są bez winy.

    A no. Teren zabudowany ograniczenie do 40, podwójna ciągła, 50metrów do przejścia dla
    pieszych a on zdecydował się na wyprzedzanie kolumny aut.
    Jedno z aut skręcało w lewo, dawca nerek nie dał rady ominąć i głowa od ciała
    oddzielona.
    Dwadzieścia kilka lat podobnież miał, życie przed nim.