  • Data: 2018-04-22 23:38:09
    Temat: Re: Przepuszczanie pieszych
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-04-22 23:05, Shrek wrote:
> [...]
    w samochodzie "palilo sie" zielone a dla tej z wozkiem czerwone.

    > NIc się nie paliło, bo kulsona nie było z tej pozycji widać i viceversa.
    > Jak na razie nie ma obowiązku używania kryptonitu. Jak kulson chce robić
    > za sygnalizator dla pieszych to ma się ustawić tak, żeby go piesi widzieli.

    mi sie wydaje ze niektorzy w tej dyskusji powiedza wszystko zeby nagiac
    rzeczywistosc zeby im pasowala do pierwszego pomyslu w tej sprawie

    zanim dotrzemy do przepisow szczegolowych to ustawa w tym miejscu
    nakazuje szczegolna ostroznosc, powstrzymanie sie od dzialan
    narazajacych kogokolwiek na szkode i zagrazajacych bezpieczenstwu

    a tu nagle kolega powyzej wyskakuje z twierdzeniem ze zwolnienie przed
    pasami jest zabronione chyba ze mamy pewnosc ze trzymajac sie toru ruchu
    i predkosci w kogos walniemy... kompletnie ignorujac fakt ze zwolnienie
    przed skrzyzowaniem na ktorym nie mamy pelnej widocznosci (za
    furgonetka) jest conajmniej dobrym pomyslem, a niewazne jak babka sie
    tam znalazla to nadal jest to przejscie na ktorym ma ona bezwzgledne
    pierwszenstwo a zamiarem ustawodawcy bylo umozliwienie jej jako
    najbardizej narazonemu uczestnikowi ruchu opuszczenia jezdni a nie
    zmuszenie nadjezdzajacego kierowcy do zastanawiania sie na tych 20
    metrach dojazdu czy byc moze wylaczenie tego pasa z ruchu czyni z tego
    kawalka przejscia jakas wysepke czy nie...