  • Data: 2016-06-20 21:02:41
    Temat: Re: Przewód wspomagania - dorobienie
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 18:25:23 UTC+2 użytkownik Skolmi napisał:
    > Cieknie mi przewód niskiego ciśnienia - powrotny (z maglownicy do zbiorniczka).
    Uszkodzenie w połowie długości, a nie przy połączeniach. Nowy (najwyraźniej sprzedają
    w komplecie ze zbiorniczkiem) to ~500PLN. Czy takie coś zakłady dorabiające przewody
    hydrauliczne są w stanie naprawić (wyciąć fragment uszkodzony, wstawić nowy
    fragment), czy też nie warto się w to bawić?

    może pomoże:
    wpisz w googla zakuwanie węży hydraulicznych w twojej okolicy.