  • Data: 2024-03-21 17:17:33
    Temat: Re: Przy okazji obwodnicy Zamościa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Mar 2024 17:00:52 +0100, mk4 wrote:
> [...]

    ,75y,353.65h,90t/data=!3m7!1e1!3m5!1sAi1AYINNTvMYRIr
    iGkFvcA!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.google
    apis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3DAi1AYINNTvMYRIr
    iGkFvcA%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D203%
    26h%3D100%26yaw%3D356.10352%26pitch%3D0%26thumbfov%3
    D100!7i16384!8i8192?entry=ttu

    > Sprawa jest prosta - stoi sobie syngnalizator ale poza skrzyzowaniem.
    > Dziala prosto - zezwala albo nie zezwala na jazde dalej.
    >
    > No a dalej (jednak dosc daleko juz) jasno zaczyna sie skrzyzowanie o
    > ruchu okreznym (jest znak, itd). No i tam decyduja juz znaki.

    Kiedy właśnie przyjęło się w Polsce, ze sygnalizator stoi przed
    skrzyżowaniem, i reguluje ruch na tym skrzyżowaniu.

    > Chyba ni
    > emozna miec co do tego wiekszych watpliwosci, ze ten sygnalizator nie
    > nalezy do pozniejszego skrzyzowania o ruchu okreznym i o niczym w jego
    > kontekscie nie decyduje.

    A tu odległość taka, ze nie wiadomo - stoi przed skrzyżowaniem,
    czy stoi sobie a muzom ...

    > A te sygnalizatory obok dla dwoch pasow - niec nazdzwyczajnego - mozesz
    > dalej jechac albo nie, jesl i jest czerwone. Co tu wiecej deliberować?

    no ale chodzi o ten nad lewym pasem. Zapala sie zielone, ruszasz, i
    kolizja za chwilę :-)

    > Akurat nie zauwazylem zeby kierowcy mieli tam jakies problemy z
    > interpretacja. Moze tak jak ja, juz znaja to miejsce i wiedza co i jak.
    > Niemniej nie zauwazylem, zeby sie tam cos niejasnego dzialo.

    Zdaje się, ze w Poznaniu było jakies rondo dla doktorów prawa
    drogowego :-)

    J.