  • 1. Data: 2012-08-30 07:57:44
    Temat: Przybyło autostrad.
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    W Polsce. Całe 20 km.

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,12388037,
    Jest_kolejny_odcinek_A2__obwodnica_Minska_Mazowiecki
    ego.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=SM&utm_c
    ampaign=FB_Gazeta_Warszawa

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 2. Data: 2012-08-30 08:47:22
    Temat: Re: Przybyło autostrad.
    Od: "MZ" <mmzz@[wywal.to]op.pl>

    > http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,12388037,
    Jest_kolejny_odcinek_A2__obwodnica_Minska_Mazowiecki
    ego.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=SM&utm_c
    ampaign=FB_Gazeta_Warszawa

    "W ramach budowy obwodnicy Mińska Mazowieckiego zbudowano 35 km dróg
    dojazdowych oraz wykonane zostały:
    - 3 place pod stacje poboru opłat (na łącznicach węzłów) "

    Ciekawe czy na wjazdach/zjazdach czy w ciągu autostrady, jak w ciągu to co
    10km trzeba się zatrzymać, będzie ekstra tempo jazdy....

    Może my budujmy drogi szybkiego ruchu ? Tańsze, szybciej się buduje, mniej
    formalności i bankructw, a jak na nasz mały kraik w zupełności wystarczy...

    MZ

  • 3. Data: 2012-08-30 09:20:30
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > - 3 place pod stacje poboru opłat (na łącznicach węzłów) "
    >
    > Ciekawe czy na wjazdach/zjazdach czy w ciągu autostrady, jak w ciągu to co
    > 10km trzeba się zatrzymać, będzie ekstra tempo jazdy....

    Spokojnie. Na razie zadne bramki nie beda funkcjonowac, a zwazywszy, ze jest
    to ostania inwestycja na tej trasie w najblizszej 10latce, wiec problem
    mozemy odlozyc na bardzo dlugo :)

    sz.

  • 4. Data: 2012-08-30 10:40:56
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-08-30 07:57, jerzu pisze:
    > W Polsce. Całe 20 km.

    To źle, czy dobrze?

    1000 km jest obecnie w budowie (368 km A i 653 km S).

    W 2012 do użytku oddano 204 km A i S.
    Do końca roku mają oddać jeszcze ponad 700 km.
    W 2013 planuje się oddać niecałe 190 km.
    W 2014 - około 160 km.

    W użyciu jest obecnie 1197 km A i 634 km S.

    --
    MN

  • 5. Data: 2012-08-30 16:14:25
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > To źle, czy dobrze?

    Po prostu zajebiscie :)

    > 1000 km jest obecnie w budowie (368 km A i 653 km S).

    I jeszcze dlugo bedzie.

    > Do końca roku mają oddać jeszcze ponad 700 km.

    Ta, z pewnoscia.

    > W 2013 planuje się oddać niecałe 190 km.
    > W 2014 - około 160 km.

    Nic dziwnego, kasa sie skonczyla.

  • 6. Data: 2012-08-30 17:52:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:k1n8u1$9de$...@n...task.gda.pl...

    > To źle, czy dobrze?
    >
    > 1000 km jest obecnie w budowie (368 km A i 653 km S).

    Na pewno w budowie, a nie w planach?
    Gdzie jest te 650 km ekspresówek budowane?

  • 7. Data: 2012-08-30 21:31:44
    Od: Lukasz Glebicki <l...@k...spamerow.invalid>

    Cavallino wrote:

    > Na pewno w budowie, a nie w planach?
    > Gdzie jest te 650 km ekspresówek budowane?

    http://ssc-mapa.x14.eu/trunk/Odliczanie-hetman.png

    pozdrawiam
    --
    ?ukasz G??bicki mail/rot13:y...@c...cy PLD/Linux Team
    gg:246267 Linux Registered User #318551 blekot:{irc,skype}

  • 8. Data: 2012-08-30 21:45:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lukasz Glebicki" <l...@k...spamerow.invalid>
    napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:503fbfa1$...@n...home.net.pl...

    > http://ssc-mapa.x14.eu/trunk/Odliczanie-hetman.png

    Coś się komuś pozajączkowało, bo wszystkie z tej listy w mojej okolicy , to
    odcinki już ZBUDOWANE, a nie budowane.
    Jak sie ten sam kilometr 4 razy policzy, to może i wtedy takie cuda na kiju
    powychodzą.

  • 9. Data: 2012-08-30 21:48:09
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > http://ssc-mapa.x14.eu/trunk/Odliczanie-hetman.png

    To takie pierd. o szopenie. Wiekszosc to nie budowa nowych tylko przebudowa,
    np. cala katowicka i ile to juz trwa ?
    Jak skoncza to zaczna od nowa :) Reszta to odcinki "typu 20km", bo z A4 to
    juz chyba wszyscy uciekli z braku platnosci :)
    Ja poprosze S Wawa- Lublin, to tylko 160km zakorkowanej drogi ale obawiam
    sie, ze nigdy nie doczekam. :P

    sz.

  • 10. Data: 2012-08-30 22:15:36
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-08-30 17:52, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:k1n8u1$9de$...@n...task.gda.pl...

    > Na pewno w budowie, a nie w planach?
    > Gdzie jest te 650 km ekspresówek budowane?

    Tu:
    http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=5778648
    7&postcount=2

    i tu: