  • Data: 2018-12-17 10:28:08
    Temat: Re: Przygody z Teslą.
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-17 o 08:38, Pszemol pisze:

    > Myśle, że prawnicy Tesli lepiej obczaili literę prawa niż ja czy Ty.

    No więc raczej nie obczaili.
    Mam do Berlina jakieś 80km, mieszka w mojej okolicy trochę Niemców a po
    drugiej stronie Odry sporo Polaków. Już od kilkunastu lat ludzie ci
    kupują i rejestrują samochody w najróżniejszych konfiguracjach i
    serwisują je dowolnie po obu stronach granicy. Nie słyszałem jeszcze o
    przypadku żeby jakikolwiek serwis odmówił naprawy bo samochód ma
    nieprawilne blachy.
    A już przegięciem pały jest, to że odmawia serwis/salon, który samochód
    sprzedał i na 100% widział komu sprzedaje.
    A może Musk nie słyszał o UE i nie wie, że w XXI wieku można kupić
    samochód w jednym kraju i używać w drugim, coś jak telefon. No a
    samochody, nawet te emajzing, też się psują. Czyżby tego nie
    przewidział? I on się wybiera na Marsa???