  • Data: 2024-03-07 22:54:04
    Temat: Re: Przyspiesz bo Twój Jaguar juz to zrobil za Ciebie
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:usbr8v$eul$1$bosch@news.chmurka.net>
    user ąćęłńóśźż pisze tak:

    > https://www.dailymail.co.uk/news/article-13166739/Dr
    iver-80k-Jaguar
    > -Pace-reveals-moment-realised-electric-vehicle-gone-
    rogue-raced-mot
    > orway-police-rammed-isnt-time-happened.html

    elektryki to zuo.

    Kierowcy autobusów elektrycznych tak zap. na pętlę, że ludzie stojący
    fruwają. Rozpirzą zawieszenia w rok i się skończy rumakowanie. Powinni
    im stłumić pedał przyśpieszenia.

    Przedwczoraj widziałem jak BMW koło szkoły przeleciało nad progiem.
    Koła w powietrzu. 100km/h było śmiało. Ma się troszkę pieniąszków na
    remonty wahaczy i mandaty.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem