eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzyszlosc silnika spalinowego ? › Re: Przyszlosc silnika spalinowego ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
    x01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
    .neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    Date: Wed, 14 Jul 2010 20:49:45 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przyszlosc silnika spalinowego ?
    References: <e...@r...googlegroups.com>
    <i1kboo$8r$1@inews.gazeta.pl> <i1kh4a$55m$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <i1kh4a$55m$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <4c3e06c6$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.140.203
    X-Trace: 1279133382 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2582 83.11.140.203:3260
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2297201
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. pisze:

    > Prawdopodobnie jak zwykle - z wielkiej chmury maly deszcz, ktos zarobi
    > na badaniach i moze troche na patentach.
    >
    > Waldek ma racje - co chwila sie takie rewolucyjne pomysly pojawiaja .. i
    > najwyrazniej nie sa warte tyle co inwestorzy sobie obiecuja :-)
    >
    > Az takiej rewolucji tu nie ma - okienka w cylindrach sa znane, dwusuwy
    > sa znane, a powszechnie uzywane juz tylko w postaci okretowych diesli no
    > i kosiarek.

    No innowacyjne tu jest to, że jeden z tłoków pracuje jak w klasycznym
    dwusuwie, a w tym czasie ruch drugiego mu pomaga wydajniej
    przewentylować cylinder przez okna.
    I jak rozumiem że dzięki temu nie będzie potrzeby żeby mieszanka była
    zaciągana pod tłok.

    Ale skąd by się tu miała dużo większa sprawność brać niż w klasycznym
    silniku, to nie bardzo widzę.

    Raczej widzę tu możliwość jeszcze większego wyżyłowania obecnych dwusuwów.
    W warunkach niewielkiego obciążenia nie zdziwiłbym się gdyby to było
    mniej sprawne od klasycznego dwusuwa gdzie chyba dwusuw sobie radzie
    wystarczająco dobrze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: