-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przyszlosc silnika spalinowego ?
Date: Wed, 14 Jul 2010 22:13:11 +0200
Organization: -
Lines: 21
Message-ID: <g...@4...com>
References: <e...@r...googlegroups.com>
<i1kh6s$l5m$1@inews.gazeta.pl>
<n...@4...com>
<4c3e0fdb$0$19181$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1279138389 8339 82.143.187.50 (14 Jul 2010 20:13:09 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Jul 2010 20:13:09 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2297233
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 14 Jul 2010 21:28:30 +0200, Tomasz Pyra wrote:
>J.F. pisze:
>> On Wed, 14 Jul 2010 15:22:19 +0100, kamil wrote:
>>> Ciekawe, jak rozwiaza spelnianie norm emisji spalin, bo o to glownie sie w
>>> dwusuwach rozchodzi.
>> To z tradycyjnym dwusuwem moze w tym wzgledzie nie miec nic wspolnego
>> - ssane/wtlaczane bedzie czyste powietrze, dopiero po zaslonieciu
>> okien wtrysnie sie paliwo i spalanie nie bedzie sie roznic od 4-suwa.
>No podstawowe podobieństwo będzie takie, że suw pracy będzie co 360
>stopni, a nie co 720.
>Ja tam widzę klasyczny dwusuw, któremu drugi tłok pomaga wentylować
>cylinder.
W klasycznym dwusuwie do cylindra naplywa mieszanka, a otwarte sa oba
okna, wiec paliwo leci w wylot. Tu tego nie bedzie.
No chyba ze to benynowy ma byc i trzeba jakos kontrolowac stopien
napelnienia ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.07.10 22:17 nalesnik
- 14.07.10 22:54 ToMasz
- 14.07.10 22:56 Jacek Maciejewski
- 14.07.10 23:11 J.F.
- 14.07.10 23:22 jerry
- 14.07.10 23:27 Plumpi
- 15.07.10 00:15 Robert Rędziak
- 15.07.10 00:17 Robert Rędziak
- 15.07.10 08:59 Szymon Łuczak
- 15.07.10 11:46 Andrzej Lawa
- 15.07.10 14:01 Massai
- 15.07.10 20:53 nalesnik
- 15.07.10 22:09 ToMasz
- 16.07.10 23:07 nalesnik
- 19.07.10 00:02 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=