eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo › Re: Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Marek Giżyński <_...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo
    Date: Tue, 27 Jul 2010 11:20:36 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 10
    Message-ID: <i2m8d5$l6l$1@node2.news.atman.pl>
    References: <i2m7bh$pdv$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: gate.gratka.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1280222437 21717 195.8.99.234 (27 Jul 2010 09:20:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jul 2010 09:20:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <i2m7bh$pdv$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2299585
    [ ukryj nagłówki ]

    > Bo mi wszystko wskazuje na pęknięty przewód, który pod wysokim cisnieniem
    > rozszczelnia się na chwile (strata mocy), po jego zmniejszeniu ponownie
    > uszczelnia (przyrost mocy) i tak w kółko - gdy pracuje sprężarka.
    > W tej lagunie wykresy mocy wskazuja że właśnie gdzies 2000-2500 są max'y więc
    > tam powinna działać sprężarka.
    >

    Ja bym sprawdzil przeplywomierz.

    m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: