eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo › Re: Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Rafał <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo
    Date: Tue, 27 Jul 2010 12:14:22 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 29
    Message-ID: <i2mbhv$qat$1@node1.news.atman.pl>
    References: <i2m7bh$pdv$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.238.176.82
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1280225663 26973 83.238.176.82 (27 Jul 2010 10:14:23
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jul 2010 10:14:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.10) Gecko/20100527
    Thunderbird/3.0.5
    In-Reply-To: <i2m7bh$pdv$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2299596
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 27.07.2010 11:02, Tomek pisze:
    > Witam,
    >
    > od jakis 200km w mojej Lagunie 1.9d wystepuje dosc szczegolna dolegliwosc.
    > Jako ze nie znam sie specjalnie na mechanice nie chcialbym od razu przechodzic
    > do moich domyslow - objawy przedstawiaja sie nastepujaco.
    >
    > Przy spokojnym dodawaniu gazu (1/3 wcisniecia) okolo 2000obr/min silnik
    > sprawia wrazenie jakby tracil troche mocy, trwa to sekunde, obroty i predkosc
    > dalej rosną i za 2s znowu, dołek sekundowy. I tak az do jakis 2600.
    > Całośc sprawia wrażenie mocniejszej lub słabszej 'żabki'. Wystepuje na
    > wszystkich biegach. Przy maksymalnym wcisnieciu gazu efekt nie zachodzi/nie
    > jest tak wyrazny. Przy kręceniu silnika bez obciążenia nic takiego nie ma miejsca.
    >

    Wejdź na http://renaultlaguna.pl/forum/
    tam wątków z podobnymi problemami jest od groma, w większości prowadzące
    do rozwiązania.

    Często występują w tym silniku problemy z czujnikiem doładowania i
    przewodami do niego dochodzącymi, zaworem regulacji turbiny,
    nieszczelnym intercoolerem(dotyczy szczególnie roczniki <2003) ogólnie
    nieszczelnością na dolocie, oraz niedomykający się i zasyfiony EGR.
    Oczywiście może to być coś innego, poczytaj na tamtym forum, na pewno
    coś znajdziesz.
    W większości sam możesz tę dolegliwość usunąć, na forum są dostępne
    manuale jak i co zrobić.
    Powodzenia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: