  • 1. Data: 2012-10-26 22:34:44
    Temat: Pytanie dot. Termostatu środka chłodzącego
    Od: Filip <b...@m...pl>

    Witam,
    może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego producent podaje temperaturę otwarcia
    1 stopień Celsjusza?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-10-27 00:18:40
    Temat: Re: Pytanie dot. Termostatu środka chłodzącego
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Fri, 26 Oct 2012 22:34:44 +0200, Filip napisał(a):

    > Witam,
    > może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego producent podaje temperaturę otwarcia
    > 1 stopień Celsjusza?
    >
    > Pozdrawiam

    A to nie jest jakiś błąd w katalogu?
    Otwieranie termostatu przy 1C byłoby trochę bez sensu.

    Chyba że to nie termostat od chłodzenia, a od czegoś innego (np. od
    dodatkowego powietrza czy czegoś).

    Co to za samochód?

  • 3. Data: 2012-10-27 02:59:40
    Od: k...@v...pl

    W dniu piątek, 26 października 2012 22:34:46 UTC+2 użytkownik Filip napisał:
    > Witam,
    >
    > może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego producent podaje temperaturę otwarcia
    >
    > 1 stopień Celsjusza?
    >

    > Pozdrawiam

    Czasami nie idzie Ci o tolerancję temperatury w której termostat zaczyna sie
    otwierać?

  • 4. Data: 2012-10-27 11:10:13
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-27 00:18, Tomasz Pyra pisze:

    > A to nie jest jakiś błąd w katalogu?

    W różnych katalogach podają 1 stopień.

    > Otwieranie termostatu przy 1C byłoby trochę bez sensu.

    To byłoby zupełnie bez sensu.. Taki termostat nie spełniałby żadnej
    funkcji według mnie..

    > Chyba że to nie termostat od chłodzenia, a od czegoś innego (np. od
    > dodatkowego powietrza czy czegoś).

    Od EGR.

    > Co to za samochód?

    BMW.

  • 5. Data: 2012-10-27 15:05:16
    Od: Filip <b...@m...pl>

> [...]

    > Otwieranie termostatu przy 1C byłoby trochę bez sensu.
    >
    > Chyba że to nie termostat od chłodzenia, a od czegoś innego (np. od

    Nr kat.
    OE BMW 11 71 2 247 723

  • 6. Data: 2012-10-27 15:33:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Sat, 27 Oct 2012 15:05:16 +0200, Filip napisał(a):

    > Nr kat.
    > OE BMW 11 71 2 247 723

    Wygląda mi na to, że jest to element mający rozmrozić zawór EGR któremu
    widocznie zdarza się zamarznąć.

    W ktalogu IC istotnie jest tam 1C, ale może to być błąd (powielony
    następnie przez inne sklepy).
    Bo np. tutaj piszą o 70C:
    http://www.ws-autoteile.com/Ersatzteile/KuehlungHeiz
    ungLueftung/Thermostate-gehaeuse/BMWMini/Thermostat-
    fuer-BMW-E46-320d-330d-E39-520d-530d-E38-E65-E66-730
    d-::699218.html

  • 7. Data: 2012-10-27 17:52:31
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-27 15:33, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    ungLueftung/Thermostate-gehaeuse/BMWMini/Thermostat-
    fuer-BMW-E46-320d-330d-E39-520d-530d-E38-E65-E66-730

    Faktycznie. Hmm.. W takim razie błąd powielają wszyscy.. Jeszcze gdzie
    indziej znalazłem 88 stopni.

  • 8. Data: 2012-10-28 00:01:15
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ungLueftung/Thermostate-gehaeuse/BMWMini/Thermostat-
    fuer-BMW-E46-320d-330d-E39-520d-530d-E38-E65-E66-730

    BMW ma dwa termostaty. Ten jest zamontowany na chłodniczce spali. Jest tam
    normalny płaszcz wodny z termostatem, który wygląda jak pod powyższym
    linkiem.
    Nie ma nic wspólnego z otwieraniem sie przy 1st C.
    Otwiera sie praktyrcznie jak normalny termostat.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N