  • 11. Data: 2013-10-17 12:10:27
    Temat: Re: Pytanie dotyczące 1 moto.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 17 Oct 2013 09:59:08 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Jako motocykl do 47 KM na kat A2?

    jako ciężarówkę lub czołg. Możliwość rejestracji czegokolwiek nie ma nic
    wspólnego zposiadaniem prawa jazdy. Co innego tym jeździć po drogach
    publicznych

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 12. Data: 2013-10-17 12:25:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-17, masti <g...@t...hell> wrote:

    > jako ciężarówkę lub czołg. Możliwość rejestracji czegokolwiek nie ma nic
    > wspólnego zposiadaniem prawa jazdy. Co innego tym jeździć po drogach
    > publicznych

    Ale czytasz czy tylko piszesz? To, ze osoba bez prawka moze rejestrowac
    co tylko chce (no bo co w tym dziwnego) to co innego niz rejestrowanie
    duzego moto wpisujac w DR 47 KM albo >50ccm na motorower.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2013-10-17 12:38:14
    Od: "K...@n...com" <k...@g...com>

    On Wednesday, October 16, 2013 10:05:03 PM UTC+2, reax wrote:

    > Kolego powiem ci tak. Posiadam kategorie A2 i mam mozliwosc
    >
    > zarejestrowania motocykla DO 95km ma 47 km. Wiec ja problemu nie widze

    Powiem Ci tak, masz 18 lat, male doswiadczenie i chcesz moto 100 KM.

    Wiec ja problem widze, FZR skusi Cie do odkrecenia zanim sie silnik nagrzeje bez
    wzgledu na to czy to bedzie odpowiednie do tego miejsce czy nie.

    Tak bedzie bo tak jest zawsze, tez bylismy mlodzi, a nawet jak bylismy starsi to
    madrzejsi ino ciut albo i nie.

    KJ

  • 14. Data: 2013-10-17 12:56:57
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-10-17 11:01, AZ pisze:

    > No ma mozliwosc zarejestrowania duzego moto z 47 KM w dowodzie.

    Bo ? I co to jest duzy motocykl ? Bo przepisy mowia jasno - liczy sie
    stosunek do masy i moc wyjsciowa.

    "motocykl o mocy nieprzekracającej 35KW i stosunku mocy do masy własnej
    nieprzekraczającym 0,2kW/kg, przy czym nie może on powstać w wyniku
    wprowadzenia zmian w motocyklu o mocy przekraczającej dwukrotność mocy
    tego motocykla."

    Czyli mamy max mase 175 kg i moc wyjsciowa max 70 kW. Czy to jzu duzy
    motocykl czy jeszcze nie ?
    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 15. Data: 2013-10-17 13:03:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-17, Kuczu <q...@g...com> wrote:

> [...]
    > tego motocykla."
    >
    > Czyli mamy max mase 175 kg i moc wyjsciowa max 70 kW. Czy to jzu duzy

    Ze inni to rozumiem, ale Ty zeby sie tak przypierdalac? ;-) Skrot myslowy -
    duze moto w sensie takie na ktore trzeba kat. A.

    Widzialem GSX-Fa rejestrowanego na 50ccm to czemu nie FZR z mniejsza moca?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2013-10-17 13:07:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 17 Oct 2013 10:25:08 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Ale czytasz czy tylko piszesz? To, ze osoba bez prawka moze rejestrowac
    > co tylko chce (no bo co w tym dziwnego) to co innego niz rejestrowanie
    > duzego moto wpisujac w DR 47 KM albo >50ccm na motorower.

    czytam. To teraz co do tego. Niestety w Polesce można choć nie wolno

  • 17. Data: 2013-10-17 14:32:55
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 17 Oct 2013 10:25:08 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ale czytasz czy tylko piszesz? To, ze osoba bez prawka moze rejestrowac
    > co tylko chce (no bo co w tym dziwnego) to co innego niz rejestrowanie
    > duzego moto wpisujac w DR 47 KM albo >50ccm na motorower.

    Problem się pojawi w momencie gdy taki pojazd będzie uczestkiczył w
    wypadku. OC nie zadziała i ubezpieczyciel zrobi regres, bo w każdym OWU
    jest napisane, że musisz posiadać odpowiednie uprawnienia do kierownia
    pojazdem, żeby ubezpieczyciel wypłacił pieniądze.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 18. Data: 2013-10-17 14:42:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-17, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

> [...]
    > jest napisane, że musisz posiadać odpowiednie uprawnienia do kierownia
    > pojazdem, żeby ubezpieczyciel wypłacił pieniądze.

    No ale to nie moj problem bo to nie ja chce rejestrowac FZR na A2 tylko
    watkotworca.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2013-10-17 14:53:41
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-10-17 13:03, AZ pisze:

    > Ze inni to rozumiem, ale Ty zeby sie tak przypierdalac? ;-)

    Ale co ja moge skoro klamiesz ?

    > Skrot myslowy -> duze moto w sensie takie na ktore trzeba kat. A.

    i tu tez sie mijasz z prawda

    > Widzialem GSX-Fa rejestrowanego na 50ccm to czemu nie FZR z mniejsza moca?

    Ja widzialem FZR 600 zdlawione legalnie do 27KM. Nie da sie ? A ZZR 1100
    z 34KM tez wystepowalo na rynek niemiecki.

  • 20. Data: 2013-10-17 14:57:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-17, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Ale co ja moge skoro klamiesz ?

    Zaraz tam klamie, moze sie pomylilem?

    > i tu tez sie mijasz z prawda

    Czemu mijam sie z prawda ze napisalem "duze moto" zamiast "motocykl o mocy
    nieprzekraczajacej 35kW i stosunku mocy do masy wlasnej nieprzekraczajacym
    0.2kW/kg"?

    > Ja widzialem FZR 600 zdlawione legalnie do 27KM. Nie da sie ? A ZZR 1100
    > z 34KM tez wystepowalo na rynek niemiecki.

    A czy ja napisalem, ze tak sie nie da? Gosc napisal, ze ma mozliwosc
    zarejestrowac motocykl 95 KM jako 47 KM.

    --
    Artur
    ZZR 1200