  • Data: 2017-06-27 18:14:49
    Temat: Re: Pytanie o wywoływacz AGT 087
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak czytałem w sieci - dużo roboty z nim a efekt negatywny :-)

    I słusznie. Od kiedy można kupić gotowy laminat z emulsją to POSITIV
    jest dla jakichś nawiedzonych zapaleńców...

    > Spróbuję. Czytałem o tym, że ludzie czasem tak robią :-) Faktycznie
    > środek tani nie jest. Niby opakowanie starczające na 2 kąpiele to ok
    > 4zł, ale w praktyce może to oznaczać, że trzeba zapłacić za nic nie
    > zrobienie :-D

    Ale nie ma co próbować. Po prostu kup KRETA i używaj.
    Działa identycznie jak ten "dedykowany" wywoływacz. Kiedyś też go
    kupowałem, ale to zwykłe wyrzucanie pieniędzy.
    Niczym się toto nie różni w działaniu od tego kreta.

    I oczywiście używasz kreta jednorazowo. Wylewasz po użyciu.
    Raz, że używany wywołuje gorzej, a dwa że po jaką cholerę jak to
    kosztuje jakieś 7 zł za 0.5 kg. Co daje 14 groszy za litr wywoływacza :)