  • Data: 2017-06-27 21:19:41
    Temat: Re: Pytanie o wywoływacz AGT 087
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jedyne jakie problemy czasem miałem to z laminatem foto. Zarysowania,
    > kropki itp po ściągnięciu warstwy ochronnej. Czyli ogólnie
    > niedoskonałości w jakości warstwy foto.

    No właśnie ostatnio kilka razy miałem problem z kropkami. Tylko na
    jednej stronie w dwustronnych PCB, na płytkach kupowanych w TME na
    przestrzeni kilku miesięcy.

    Naświetlane obie strony tak samo, przez kliszę z naświetlarni.
    Poza wadą laminatu nie widzę raczej możliwości innej.

    Wcześniej nie miałem takich problemów. Mam nadzieję, że to jakaś
    "przejściowa" historia, bo inaczej trzeba by TME nazwać brzydkimi słowami...