  • Data: 2017-06-19 21:06:09
    Temat: Re: Pytanie teoretyczne
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.06.2017 o 09:03, WS pisze:

    > Ale na luzie z gory bedzie przyspieszal, wiec "za darmo" nabieral wiekszej enekgii
    kinetycznej, ktora wykorzysta sie dalej, nap. na tym podjezdzie... Ekonomicznie
    lepiej wyjdzie.

    Ale za to zużywasz na kręceniem silnikiem po próżnicy. Wydaje mi się, że
    jak jedziesz na maksymalnym biegu to raczej nie hamowanie silnikiem nie
    pochłonie więcej energii niż musiałbyś dostarczyć na kręcenie nim paliwem.

    > Oddzielna sprawa, to jazda na luzie, ktora jest proszeniem sie o klopoty...

    W sumie na 5 również.

    Dodatkowo dochodzi, że nie możesz się raczej rozpędzać w nieskończoność
    więc jak dotkniesz hamulca to stracisz energię, która mogłeś wykorzystać
    na kręcenie silnikiem...

    Shrek