  • Data: 2017-12-04 12:30:57
    Temat: Re: RAID5
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-12-04, Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> wrote:

    > Co faktycznie robi wtedy kontroler to nie wiem, przy dyskach SSD taki
    > ponowny zapis całej powierzchni to mało fajna rzecz. Ja się na razie nie
    > dorobiłem - jak widzę ceny serwerowych SSD to słabo się robi.

    Na chłopski rozum, to chyba powinien ślepo składać nadpisując wszystko.
    Przypadki, gdy dysk "wypadnie" a potem zostanie dołączony są raczej
    rzadkie a nawet w takim wypadku nie zawsze analiza zawartości ma sens -
    przy duzych różnicach, może dojść do sytuacji, że analiza i selektywne
    nadpisanie zajmie więcej czasu niż nadpisanie wszystkiego.

    --
    Marcin