  • Data: 2017-12-04 12:39:47
    Temat: Re: RAID5
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p03blh$fa$...@g...aioe.org...
    On 2017-12-04, Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> wrote:

    >Na chłopski rozum, to chyba powinien ślepo składać nadpisując
    >wszystko.
    >Przypadki, gdy dysk "wypadnie" a potem zostanie dołączony są raczej

    Przy SSD tym jednym zapisem bym sie nie przejmowal.

    >rzadkie a nawet w takim wypadku nie zawsze analiza zawartości ma
    >sens -
    >przy duzych różnicach, może dojść do sytuacji, że analiza i
    >selektywne
    >nadpisanie zajmie więcej czasu niż nadpisanie wszystkiego.

    IMO nie - ile moze byc roznic, jesli wypadl z powodu zasilania ?
    Pare MB. Zapisywac dysk kontrolny caly na nowo, bo gdzies sie na paru
    sektorach nie zgadza, to wydaje mi sie glupotą.

    Inna sprawa, ze takie odswiezenie zapisow moze im dobrze zrobic ...
    ale moze lepiej byloby uzyskac informacje ile sie nie zgadza ?

    J.