  • Data: 2020-04-08 00:41:39
    Temat: Re: RAMdyski na DDR3 czy DDR4
    Od: m...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    Deep inside the Matrix, convinced that Sat, 28 Mar 2020 17:17:46 +0100
    is the real date, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    wise. But (s)he wasn`t the one.

    >DDR4 czy DDR3 teraz są tanie -- 16 GiB SODIMM kosztuje ~200 pln.
    >Czy są już gotowe przejściówki dające >>dysk 2.5"<< na DDR4 lub
    >DDR3? DDR2 są jeszcze tańsze, ale są małe -- sporo tego potrzeba...
    >
    >Może jest przejściówka dająca w miejsce CDVD PATA taki ramdysk?

    Tylko po co?
    Za czasów XP istniał Gavote Ramdisk, sympatyczny o tyle że mając kompa
    z np. 8GB RAM, miało się ca. 3.2GB dla windy i ramdysk 4.8GB na pliki
    tymczasowe. W połączeniu z ssd całość chodziła na tyle szybko, że
    wąskim gardłem okazywała się wydajność proca :D

    Nie wiem czy Gavote ruszy na czymś powyżej XP, ale pewnie są jakieś
    nowsze...