    Subject: Re: Radioodtwarzacz z bluetooth
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Mon, 18 Feb 2019 11:51:16 +0100

    W dniu 2019-02-18 o 11:28, Kris pisze:
> [...]
    chodowe-bluetooth-pilot-7699218352

    iazda-zapalniczki-7651470003

    > To niewygodna proteza
    > Żeby odebrać telefon trzeba przełączyć w radiu na kanał sparowany z transmiterem i
    dodatkowo na telefonie wcisnąć "odbierz"
    > Jak radio ma wbudowany bt to słuchasz radia, dzwoni telefon więc radio się wycisza
    i słyszysz dźwięk telefonu, odbierasz przyciskiem na radiu i gadasz. Po zakończeniu
    rozmowy automatycznie przełącza się na ostatnio słuchaną audycję czy tam cd np.

    Rozumiem, nawet tego nie wiedziałem :-)
    Mam w radiu - to faktycznie wygoda, choć z wybierania głosowego nie
    korzystam (w ogóle nie dzwonię z samochodu, bo to przeszkadza, najwyżej
    odbieram przychodzące), zwłaszcza że musiałbym szprechać po niemiecku. :-)

    T.