  • Data: 2019-09-21 11:37:28
    Temat: Re: Ramka -- jak ją zrobić?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 21 września 2019 18:23:24 UTC+9 użytkownik Piotr Wyderski napisał:

    > Świetne do produkcji masowej, ale w małej skali i prymitywnych metodach
    > wypalania nie przewidzę skurczu.

    > Żywica z włóknem szklanym to jest opcja.

    szkła i je pokleić odpowiednim klejem. Rozumiem że klej po działaniu temperatury nie
    musi trzymać się kupy- ważne żeby się nie zapalił. Cyjanoakryl dałby radę?

    > To ma przeżyć lutowanie w piecu. Wytrzymałość kleju po lutowaniu nie ma
    > większego znaczenia, ale podczas ma -- jak to "rusztowanie" się
    > rozsypie, to cały produkt idzie do kosza. Potem własności całej tej
    > ramki są nieistotne, o ile nie szkodzą elektronice. Moduł ma tak
    > wyglądać (pomarańczowe i różowe to miedź):
    >
    > https://i.postimg.cc/vmf36fSw/device.png

    A, bo napisałeś że element dystansowy, więc pomyślałem że ma być ściśnięte między
    dwiem apłaskimi powierzchniami. No dobra, a czemu ta ramka nie ma podłogi? Jakby
    miała podłogę to jeszcze jeden pomysł:

    1. Wysuszyć blok gliny, pomału tak żeby nie pęknął.
    2. Wyfrezować te trzy prostokątne zagłębienia żeby między nimi zostały te 1,5
    milimetrowe ścianki.
    3. Wypalić.