  • Data: 2014-12-22 13:43:11
    Temat: Re: Ranking baterii 'niezaleznych'.
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-12-22 11:21, Marek wrote:
    > A Phottix nie jest azjatycki? :-) Co do Newell'a, to mam zarówno obecnie
    > kupione akumulatory jak i 2 lata temu. Jakość póki co niezmienna.

    Przede wszystkim Nikon i Sony są azjatyckie, więc co to za różnica...

    Phottix to uznana marka. Wiele osób wybiera ich produkty ze względu na
    jakość i możliwości, a nie (nie zawsze) niższą cenę.

    W przypadku aku modele Phottix (przynajmniej te do Nikona) są może
    o 20% tańsze, więc co to za różnica przy tak małym zakupie... No chyba
    że Ty do swojego Sony potrzebujesz ich 10 na jeden dzień pstrykania. Mi
    do Nikona wystarczą 2-3...

    Prawdziwy "zamiennik" to hardkorowy produkt z allegro: 20-30% ceny
    oryginału. Może zadziała? Może wybuchnie? Nie wiadomo! Są emocje i jest
    szansa na realną oszczędność. :P

    > Generalnie świat dąży do tego iż jest jedna fabryka i mnóstwo naklejek
    > "producentów". Przejdź się do sklepu AGD, otwórz drzwi zmywarek Amica
    > czy Bosh lub cokolwiek jeszcze, różniących się ceną 2-3x. Zobaczysz
    > nierzadko dokładnie te same szuflady lecz z innymi logotypami. Nawet
    > wkładka z logotypem jest tak zaprojektowana by ją łatwo podmieniać. A
    > mleko, energetyki, słodycze w dyskontach to nowe fabryki? Też nie! Inne
    > pudełka i inne ceny.

    No i to ma być odkrywcze?
    To chyba oczywiste, że firmy się dogadują (lub łączą). Tak jest taniej
    i łatwiej. I nie "świat dąży do" tylko świat taki jest od przynajmniej
    100 lat.

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski