-
X-Received: by 2002:a81:9a4f:: with SMTP id r76-v6mr218041ywg.0.1527431323795; Sun,
27 May 2018 07:28:43 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a81:9a4f:: with SMTP id r76-v6mr218041ywg.0.1527431323795; Sun,
27 May 2018 07:28:43 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!x25-v6n
o2258433qto.0!news-out.google.com!k3-v6ni834qtj.0!nntp.google.com!x25-v6no22584
22qto.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sun, 27 May 2018 07:28:43 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <a...@n...neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com;
posting-host=2001:16b8:683b:6600:f578:d7ac:bcc8:b8a0;
posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
NNTP-Posting-Host: 2001:16b8:683b:6600:f578:d7ac:bcc8:b8a0
References: <a...@n...neostrada.pl>
<1gr211280sq1q.1sc0gxbh9mfcm$.dlg@40tude.net>
<a...@n...neostrada.pl>
<8...@g...com>
<a...@n...neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <7...@g...com>
Subject: Re: Raoort po wypadku Ubera
From: p...@g...com
Injection-Date: Sun, 27 May 2018 14:28:44 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 10
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2632197
[ ukryj nagłówki ]A co mieli zeznać ? Wyłączasz własny kaleczny system automatycznego hamowania i
wyłączasz system ostrzegania kierowcy to pada pytanie co wtedy testujesz ?
Kiepskiego, słabo opłacanego kierowcę po wyroku ? I co chcesz osiągnąć ? Każda
pomyłka to potencjalny trup i tak się właśnie stało. Oczywiście lepiej zrzucić winę
na tzw czynnik ludzki bo przyznanie się to słabości technologii nie wchodzi w grę.
Mnie tylko ciekawi czy oryginalny system Volvo dałby radę i jakie rozwiązanie by
wybrał gdyby tak późno ja zobaczył: hebel i połamane szkity, chodnik bez pieszych czy
unik na drugi pas.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.05.18 16:39 Robert Wańkowski
- 28.05.18 09:28 p...@g...com
- 28.05.18 09:55 Robert Wańkowski
- 28.05.18 09:58 p...@g...com
- 28.05.18 10:20 Robert Wańkowski
- 28.05.18 10:21 robot
- 28.05.18 11:09 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-02 Ulm => Solution Architect (secure communication and IoT solutions) <=
- 2024-05-02 Fotowoltaika - inwerter - jakie ficzery?
- 2024-05-01 1902 Clement Gerrard
- 2024-05-01 Białystok => Inżynier DevOps (Kubernetes, AWS) <=
- 2024-05-01 Berlin => IT Network Engineer <=
- 2024-05-01 Poznań => Java Developer <=
- 2024-05-01 Wrocław => AI Specialist <=
- 2024-05-01 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-01 Kraków => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-05-01 Gdańsk => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-05-01 Trzecia płeć 2
- 2024-05-01 Lublin => Java Full Stack Developer (AI area projects) <=
- 2024-05-01 Lublin => Java Full Stack Developer (projekty w obszarze AI) <=
- 2024-05-01 twardy dysk stuka