eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaRe: › Re: Re:
  • Data: 2016-10-21 11:15:54
    Temat: Re: Re:
    Od: "Telejack" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ewa napisał, a Telejack na to:
    > Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    > news:f4eb6813-e174-468f-8cbc-9b08fffe52d1@googlegrou
    ps.com...
    >> http://tinyurl.com/hx2mhmb
    >> [...]
    > Bardzo Ci dziękuję. Nie wiem jak to się stało, że tej strony nie
    > znalazłam. Sprawdziłam, działa. Co prawda teraz tekst się włącza dopiero
    > po 7 sygnałach, ale trudno. Wolałabym to móc ustawiać. Ale mam również
    > możliwość ustawienia żeby od razu następowało przekierowanie,
    > więc powinno starczyć.
    > Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
    > Ewa

    Dla usługi przekierowania połączeń przy nieodbieraniu, czyli to co napisał
    Ircys:

    *61*19555# przekierowanie połączeń na numer poczty głosowej zawsze wtedy,
    gdy nie możesz odebrać telefonu np. gdy przebywasz poza domem.
    Żeby zdjąć przekierowanie podnieś słuchawkę i wybierz kod: #61#

    dodatkowo - zmiana czasu (ilości dzwonków),
    po którym nastąpi przekierowanie:

    *19*NRT# (powinien być komunikat "Zlecenie zostało przyjęte")

    gdzie NRT = czas (chyba w sekundach), musisz podać dwie cyfry, np.
    *19*25#

    -poeksperymentuj z długością tego czasu,
    sama zmiana parametrów usługi nie kosztuje :-)


    HTH. czyli Hope That Helps ;-)

    --

    Telejack

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: