eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaRe: › Re: Re:
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Telejack" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <580332c6$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5804ce29$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Re:
    Date: Fri, 21 Oct 2016 11:15:54 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 161020-1, 2016-10-20), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 38
    Message-ID: <5809dcca$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.43.155.226
    X-Trace: 1477041354 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5164 178.43.155.226:11210
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239308
    [ ukryj nagłówki ]

    Ewa napisał, a Telejack na to:
    > Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    > news:f4eb6813-e174-468f-8cbc-9b08fffe52d1@googlegrou
    ps.com...
    >> http://tinyurl.com/hx2mhmb
    >> [...]
    > Bardzo Ci dziękuję. Nie wiem jak to się stało, że tej strony nie
    > znalazłam. Sprawdziłam, działa. Co prawda teraz tekst się włącza dopiero
    > po 7 sygnałach, ale trudno. Wolałabym to móc ustawiać. Ale mam również
    > możliwość ustawienia żeby od razu następowało przekierowanie,
    > więc powinno starczyć.
    > Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
    > Ewa

    Dla usługi przekierowania połączeń przy nieodbieraniu, czyli to co napisał
    Ircys:

    *61*19555# przekierowanie połączeń na numer poczty głosowej zawsze wtedy,
    gdy nie możesz odebrać telefonu np. gdy przebywasz poza domem.
    Żeby zdjąć przekierowanie podnieś słuchawkę i wybierz kod: #61#

    dodatkowo - zmiana czasu (ilości dzwonków),
    po którym nastąpi przekierowanie:

    *19*NRT# (powinien być komunikat "Zlecenie zostało przyjęte")

    gdzie NRT = czas (chyba w sekundach), musisz podać dwie cyfry, np.
    *19*25#

    -poeksperymentuj z długością tego czasu,
    sama zmiana parametrów usługi nie kosztuje :-)


    HTH. czyli Hope That Helps ;-)

    --

    Telejack

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: