eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaRe: › Re: Re:
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwi
    nds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Telejack" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    References: <580332c6$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5804ce29$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    <5809dcca$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    <580a5989$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <nuir87$5c7$1@node1.news.atman.pl>
    <580d4542$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Re:
    Date: Mon, 24 Oct 2016 19:25:24 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 161024-1, 2016-10-24), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 51
    Message-ID: <580e4402$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.43.148.24
    X-Trace: 1477329922 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 658 178.43.148.24:11441
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2893
    X-Received-Body-CRC: 3529752558
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:239326
    [ ukryj nagłówki ]

    Ewa napisał, a Telejack na to:

    <...ciach...>

    > Wg tego co cytujesz wprowadzenie *19*25# powinno dać oczekiwanie
    > 25 sekund, a nie 0 sekund, jak to się dzieje w moim telefonie.

    Powinno, jeżeli masz aktywne przekierowanie przy nieodbieraniu
    i NIE MASZ aktywnego przekierowania natychmiastowego.
    W przeciwnym wypadku i tak zadziała przekierowanie natychmiastowe.
    Zobacz, czy przypadkiem nie masz go aktywnego
    (natychmiastowe przekierowanie deaktywujesz kodem #21#) .

    Da się to sprawdzić (czy dane przekierowanie jest aktywne):

    *#67#
    status przekierowania połączeń przy zajętości

    *#61#
    status przekierowania połączeń przy nieodbieraniu

    *#21#
    status natychmiastowego przekierowania połączeń

    Powinno odpowiadać "usługa jest aktywna/nieaktywna",
    parę sekund poczekaj na odpowiedź.

    Dodatkowo - przy telefonii VoIP, jeżeli numer jest niezarejestrowany
    (tak się dzieje, gdy np. masz problem z linią albo z dostępem do internetu,
    normalnie to twój modem co parę minut wysyła "żądanie ponownej rejestracji")
    to KAŻDE przekierowanie zadziała jak natychmiastowe.Jak masz aktywne
    przekierowanie przy nieodbieraniu czy zajętości, to też.

    Łatwo to sprawdzić - jak działa odpytywanie o status przekierowań, to jest
    OK
    (nr VoIP jest zarejestrowany).

    > Ponadto,
    > pomimo zostawienia wiadomości w telefonie nie jest ona cytowana,
    > a SMS podaje, że w ogóle nie została pozostawiona.
    > Pozdrawiam
    > Ewa

    A to już może być kwestia ustawień po stronie Poczty Głosowej.
    19555 i ustawiasz Pocztę ... Chyba na stronach Orange są jakieś przepisy na
    to.

    --

    Telejack

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: