-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
sk.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.blueworldhos
ting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.high
winds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshost
ing.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
Date: Fri, 13 Dec 2013 23:04:32 +0100
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Re: pirat-recydywista zabił. Czy ktoś odpowie?
In-Reply-To: <l8fmgn$l42$1@pippin.nask.net.pl>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1312132254080.3408@quad>
References: <52ab56e9$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
<l8fmgn$l42$1@pippin.nask.net.pl>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 29
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1386972272 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2171 83.15.167.123:61837
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2212
X-Received-Body-CRC: 935953715
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:732698 pl.misc.samochody:2515120
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 13 Dec 2013, t-1 wrote:
> W żaden sposób nie usprawiedliwiam kierowcy.
> Jednak, czy ktoś wie, po której stronie drogi szły dzieci?
Z p. widzenia oceny zachowania kierowcy powinno to być bez
znaczenia. Prędkość pieszego jest relatywnie tak mała, że
kierunek marszu nie gra roli dla ewentualnego "zaskoczenia".
Albo pieszy "zaskakuje" na środku jezdni i wtedy wypada
sprawdzać winę pieszego, albo jest na poboczu i on tam
MA BYĆ.
Jak pieszy jest na poboczu, to jadącego samochodu nie ma
prawa tam być, nawet jak pieszy sznurówki wiąże.
OT: jazda za poprzedzającym pojazdem, w bezpośredniej
bliskości ("bliżej niż zdolność zatrzymania w zasięgu
widoczności") w ten sposób, że pojazd wystaje w prawo
od poprzednika, jest bardzo niebezpieczna,
IMO kwalifikuje się do tej samej kategorii co wyprze-
dzanie na przejściu.
"OT" dlatego że nie wiem czy to była składowa wypadku,
a dopisuję, bo kierowcy nie tylko mają tendencję do
"wykorzystywania marginesów" :P (no i powiedzmy sobie,
że rozumiem i jestem przeciw rozstrzeliwania, choć
druga strona medalu jest taka, że pobocze np. za
ciągłą może być "za słabe" na normalny ruch), ale
co gorsza, wręcz traktowania pobocza JAK JEZDNI.
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 14.12.13 07:28 Cavallino
- 14.12.13 07:54 sqlwiel
- 14.12.13 23:33 Robert Tomasik
- 17.12.13 01:41 Gotfryd Smolik news
- 17.12.13 01:34 Gotfryd Smolik news
- 17.12.13 02:06 Gotfryd Smolik news
- 17.12.13 17:31 Robert Tomasik
- 17.12.13 18:37 Cavallino
- 20.12.13 20:50 m4rkiz
- 20.12.13 21:13 t-1
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=