  • Data: 2023-04-23 20:51:20
    Temat: Re: Redmi Note 12 Pro 5G
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.04.2023 o 19:54, Adam pisze:
    [...]
    > AndroidAuto póki co (w fabrycznym sprzęcie Mitsubishi) jest na sznurku.
    > Mam do niego dedykowany telefon, który zawsze jest schowany w aucie i na
    > stałe podpięty pod jedno z gniazd USB stacji centralnej samochodu.
    > Jak jechałem z kimś (znajomy, klient) i tenże miał jakiś smartfon, to go
    > podpinałem i testowałem.
    >
    > Na Galaxy S wyłączenie pojazdu i włączenie nie robi wrażenia - szybko
    > wznawia AndroidAuto i podnosi programy, które miał uruchomione - u mnie z
    > lewej na większej części ekranu AutoMapę, a na prawej części Replayo Radio
    > lub Spotify.
> [...]
    Ja mam od tego tablet 10'' :] Montowany praktycznie "na stałe" w sensie,
    że robi za 2DIN i przykrywa radio :D. Udostępniam mu NET i nie dość że
    mam duży wyświetlacz to cały Andek robi za navi+dodatki. OK, nie jest to
    profeska ale dla mnie wystarczy, tym bardziej, że wsiadając do drugiego
    auta, mogę to przekładać.

    ...co do telefon/komputer, bo pisałeś. Mam w domu smartboxa na Andku
    wpiętego w TV na HDMI+kawiatura+mysz bezprzewodowa. 50''ekran i wszystko
    w temacie :) Nie muszę podpinać telefonu.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>