    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rejestrator G1WH czy G55
    Date: Fri, 24 Feb 2017 17:40:40 +0100

    W dniu 24.02.2017 o 12:19, p...@g...com pisze:
    > a G55 ma 60fps w 720p ? ludkowie na auto wrzucie twierdza ze to sie przydaje przy
    odczytywaniu tablic ...

    witam
    nie wiem co ludkowie napisali, jak to uargumentowali i czy mają racje,
    natomiast wiem jedno. do "naświetlenie" klatki jest potrzebna
    odpowiednio duża "porcja" światła, a jeśli jest ona za mała to trzeba
    wydłużyć czas naświetlania. więc w domu, przy normalnych "żarówkach"
    kamera (zwykła, albo telefon z kamerą) mogąc filmować w 60ciu klatkach
    będzie filmował w 20stu, albo i mniej klatkach na sekundę. nie jest to
    wada urządzenia tylko ograniczenie sprzętowe. inaczej można to "obejść"
    zminiejszając sztucznie ilość punktów. czyli kilka punktów "łapie"
    mniejsze prorcje światła, aparat daje radę łapać klatki szybciej, ale
    rozdzielczość spada istotnie. Tak w dużym uproszczeniu. profesjonalistów
    z branży foto proszę o powstrzymanie sie od krytyki.
    Tak więc to czy g55 jest lepsza od g1w zależy w 90% od jakości i
    możliwości przetwornika obrazu i w 10% od softu, który przed
    zakodowaniem do h264 moze jeszcze cośtam poprawić. A jaka jest jakość
    g55 - sam bym sie dowiedział

    ToMasz