-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
From: ToMasz <t...@g...pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Reklamacja na dysk bezpodstawnie odrzucona. Ale .... PILNE!
Date: Thu, 16 Apr 2009 19:10:01 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 32
Message-ID: <gs7nrm$rl$1@news.interia.pl>
References: <gs75c0$bgn$1@inews.gazeta.pl>
<s...@e...rdc.pl>
NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.interia.pl 1239900854 885 85.198.212.230 (16 Apr 2009 16:54:14 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Apr 2009 16:54:14 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <s...@e...rdc.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (X11/20081227)
X-Authenticated-User: twitek % poczta+fm
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1146945
[ ukryj nagłówki ]Mariusz Kruk pisze:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Przekota"
>> Z tego co sie orientuje, brak reakcji w czasie dozwolonego terminu (sklep
>> zastrzega sobie termin do 28 dni!) moge zarzadac zwrotu pieniedzy. Jak to
>> wyglada?
>
> Jeśli była to reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową,
> sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź. W przeciwnym wypadku uznaje się, że
> sprzedawca reklamację zaakceptował.
> Po szczegóły odsyłam do ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
> konsumenckiej.
>
wałki ciśniesz.
1 reklamacja - i z tego skorzystał
2 odstąpienie od umowy z tytułu niezgodności.
1 wyklucza 2. i odwrotnie. to 2 rózne sprawy, i powinno tak być( nie
jest) ze 2 załatwia sprzedawca a 1 producent, lub jego serwis lub
sprzedawca o ile ma na to umowe, a 99% niema.
TERAZ to już jest musztarda po obiedzie. Radziłbym grzecznie porozmawiać
z kierownikiem serwisu, wytłumaczyć sprawe, Twój punkt widzenia.
Kierownik też człowiek, powinien zrozumieć.
Jeśli jednak będziesz "darł ryja" ( tak miedzy nami masz powód) to Twój
dysk rzeczywiście upanie, i każda ekspertyza potwierdzi to co wykazał
serwis.
Co do czasu naprawy, to jest powiedziane ze serwis ma sie zmieścić w
tyle a tyle dni, ale nie jest powiedziane ze w tym czasie musi Ci go
dostarczyć. JAkbyś w ostatnim dniu _zażądał_ odpowiedzi i wydania towaru
- to nie było by 2 zdań. W opisanej przez Ciebie sytuacji.. czarno to widze.
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
- 16.04.09 21:38 Mariusz Kruk
Najnowsze wątki z tej grupy
- VMWare :)
- Co oznacza Wi-Fi? - po prostu nic!
- nowe programy wolniej rysują okna
- Drukara laserowa
- MSI B450 PRO VDH MAX - HDMI+DVI = 2 ekrany?
- Na tej Chmurce uciekły mi 2 posty
- Jakiś Volume
- Zniknął dźwięk na tylnym panelu
- Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- wymiana ekranu w laptopie
- Re: Głośniki
- Re: Głośniki
- Fwd: Re: Głośniki
- Re: Głośniki
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=