    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Reklamacja na dysk bezpodstawnie odrzucona. Ale .... PILNE!
    Date: Thu, 16 Apr 2009 19:10:01 +0200

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Przekota"
    >
    > Jeśli była to reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową,
    > sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź. W przeciwnym wypadku uznaje się, że
    > sprzedawca reklamację zaakceptował.
    > Po szczegóły odsyłam do ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
    > konsumenckiej.

    wałki ciśniesz.
    1 reklamacja - i z tego skorzystał
    2 odstąpienie od umowy z tytułu niezgodności.

    1 wyklucza 2. i odwrotnie. to 2 rózne sprawy, i powinno tak być( nie
    jest) ze 2 załatwia sprzedawca a 1 producent, lub jego serwis lub
    sprzedawca o ile ma na to umowe, a 99% niema.

    TERAZ to już jest musztarda po obiedzie. Radziłbym grzecznie porozmawiać
    z kierownikiem serwisu, wytłumaczyć sprawe, Twój punkt widzenia.
    Kierownik też człowiek, powinien zrozumieć.
    Jeśli jednak będziesz "darł ryja" ( tak miedzy nami masz powód) to Twój
    dysk rzeczywiście upanie, i każda ekspertyza potwierdzi to co wykazał
    serwis.
    Co do czasu naprawy, to jest powiedziane ze serwis ma sie zmieścić w
    tyle a tyle dni, ale nie jest powiedziane ze w tym czasie musi Ci go
    dostarczyć. JAkbyś w ostatnim dniu _zażądał_ odpowiedzi i wydania towaru
    - to nie było by 2 zdań. W opisanej przez Ciebie sytuacji.. czarno to widze.

    ToMasz