  • Data: 2016-07-31 22:49:43
    Temat: Re: Renault Grand Scenic 2.0 cdi - pytania
    Od: giecik <g...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-31 o 20:15, Cavallino pisze:
    > W mojej Megance ASO chciało za wymianę 5500 zł.
    To, że tyle wołali to nie znaczy, że to jest tyle warte
    Kpl rozrząd z tym kołem kosztuje 600 zł ( oryginał )

    > Każdy turbodoładowany silnik o podobnej pojemności będzie jeździł
    >lepiej niż ten stary gniot.

    A czy czasem nie będzie miał mniejszą żywotność ?
    Turbina to dodatkowy koszt do naprawy.
    Dochodzi jeszcze DPF w tych rocznikach i przy mojej raczej jeździe wokół
    komina robi się worek bez dna.
    Każdy ma swoje racje i raczej ja do diesla się nie przekonam ( przy
    moich przebiegach )