  • Data: 2019-09-12 22:03:44
    Temat: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis <m...@w...pl> wrote:

    > Ja pierwszego peceta miałem gdzieś koło 1997. Cyrix 6x86 133 MHz, 16 MB
    > RAM-u, dysk twardy 2 GB, karta graficzna S3 z 1MB pamięci obrazu.
    > Jednak faktem jest, że trochę na niego odkładałem. ;)

    S3 Trio też miałem :) I w sumie chyba nadal gdzieś mam. Pamiętam, że była
    do karty dołączona gra Descent i dziwiłem się, jak to może tak płynnie
    działać :)

    > Trzy lata później jego parametry były już kompletnie przestarzałe, bo
    > pojawiły się filmy na DivX-ach, a coraz więcej nowych gier było
    > robionych w 3D.

    W 3D to i Doom był, i Duke Nukem 3D... i działały nawet na starych
    Pentiumach. To dla mnie nadal niewiarygodne, tym bardziej że pisałem
    też własne silniki z raytracingiem.

    Wiem, że engine Build używał drzew BSP, robił to zupełnie inaczej niż ja
    prostym raytracingiem.

    To prawda.