  • Data: 2016-12-02 22:44:57
    Temat: Re: Rewolucja, przeglądy raz na 5 lat ...
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil 'Model'"

    > Ty, wiesz jakie rupiecie by jeździły jakby nie przeglądy? Strach sie
    > bać... Nie masz za grosz wyobraźni.

    A coś dają te przeglądy??
    ---
    Mnie kiedyś diagnosta światła chciał ustawić, ale okazało się, że śruba ma
    gwint zerwany :-)

    Jeszcze mi się nie zdarzyło abym nie dostał pieczątki w dowód o
    pozytywnym wyniku badania.
    ---
    Mnie chyba też

    Mam na stanie takiego starego sztrucla, który nie chce się zepsuć
    (Citroen Xsara) a nie inwestuje w niego żadnej kasy. Opony są stare i
    dosyć zużyte, hamulce słabe, ręczny praktycznie nie działa, luzy w
    zawieszeniu, silnik zaolejony i jakoś zawsze przejdzie badanie techniczne.
    Diagnosta wspomina tylko, że wypadałoby zrobić te rzeczy, ale pieczątkę
    zawsze wbije w dowód.
    ---
    No mówi zawsze co powinienem zrobić i ja to robię

    Nie, nie daję mu w łapę. Płacę zawsze w kasie 98zł przegląd plus 1zł CEPIK.
    Żeby nie było, jest to stacja diagnostyczna przy ASO (nie podam jakiego)...
    Robię tam przegląd tylko dlatego, że mam do niej najbliżej i po drodze z
    pracy do domu...
    ---
    A widzisz, ufa Ci :-)