  • 71. Data: 2020-01-09 09:29:04
    Temat: Re: Robert K. Orlen.
    Od: Maciek <maciek@>

    > Tak swoja droga - walka byla ambitna, ale sie zastanawiam jaki to ma sens.
    > Podziwiamy DRS ? Wciskanie sie kierowcow ?
    >
    > Moze powinien byc kawalek toru zdublowany, z blizniaczymi zakretami, i
    > niech sie na koncu okaze, kto lepszy.

    Właściwie wyścig mógłby się zakończyć po kwalifikacjach ;)

    > Albo ... zmniejszyc moc silnikow, to moze beda mozliwe inne strategie.

    Pooglądamy DTM, ocenimy.

    W F1 IMO powrót tankowania dodałby kolorytu. Może zmniejszenie też
    liczby mechaników na pitstopie? :)

    W Super Formula (japońska seria) wygląda to ciekawie:

    https://www.youtube.com/watch?v=8hjPCrZxsLw

  • 72. Data: 2020-01-09 12:13:11
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Maciek pisze:

    > - "push to pass" 24 razy na wyścig, +60KM przez 5s

    Jeszcze niech dorzucą bonusy zbierane na trasie i będzie jak w ......

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

  • 73. Data: 2020-01-10 12:09:15
    Temat: Re: Robert K.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 7 Jan 2020 19:04:31 +0100, w <qv2h7c$8rs$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Zakładasz że oba bolidy były równe.
    > Ale takiej pewności nie ma.

    Na pewno nie było między nimi sekundowej różnicy, jaka się zdarzała w
    kwalifikacjach.

  • 74. Data: 2020-01-10 12:12:07
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 7 Jan 2020 18:27:30 +0100, w
    <2...@i...dyndns.org.invalid.20
    0107.invalid>, 'TomN'

    ==============
    > George Russell (born 15 February 1998) is a British racing driver
    > ^^^^^^^^^^
    ==============

    Hamilton też jest brytyjskim kierowcą. Co wymyślisz na usprawiedliwienie, że
    był dopiero 2?
    Ja wiem - spiskowe pierdolamento jest na topie.

  • 75. Data: 2020-01-10 12:12:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 7 Jan 2020 20:19:24 +0100, w <5e14da71$0$552$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    > Tue, 7 Jan 2020 13:59:28 +0100, w
    > <5e148164$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."

    > A za co ta pozycja ? Bo na pewno nie za punkty na mecie :-)
    >
    > Juz nie mowie o Kubicy, ale on tu mase kierowcow pokonal ... a
    > zazwyczaj przyjezdzal przedostatni.

    Których? I o oczach redkacji i czytelników był najgorszy.

  • 76. Data: 2020-01-10 12:54:52
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-01-2020 o 12:09, r...@k...pl pisze:

    > Na pewno nie było między nimi sekundowej różnicy, jaka się zdarzała w
    > kwalifikacjach.

    A skąd ta pewność?
    Właśnie regularność tej różnicy pozwala sądzić, że właśnie była.
    Inaczej wyniki bardziej by się różniły, no chyba że Kubica był akurat o
    sekundę gorszy na każdym kółku od Russela.

  • 77. Data: 2020-01-10 14:03:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Których?

    A kto tam za nim - Bottas, Hulkenberg, Raikkonen, Vettel - ze tylko
    bardziej znane nazwiska wymienie.

    >I o oczach redkacji i czytelników był najgorszy.

    Widac dostal punkty za pochodzenie, tzn za bolid :-)

    J.

  • 78. Data: 2020-01-10 18:11:13
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    r...@k...pl w

    > Tue, 7 Jan 2020 18:27:30 +0100, w
> [...]

    Radusiu mój miły, czy w tym wątku rozmawiamy o brytyjskich kierowcach F1?

    Nie! Dyskutujemy o RK i Williamsie, a ty pokazujesz rejtingi angielskiej
    prasy na dowód, że maja RK w dupie, a kmiot wyjęty komuś szacownemu w F1 z
    dupy jest tym...

    --
    'Tom N'

  • 79. Data: 2020-01-10 18:38:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Jan 2020 18:11:13 +0100, w
    <2...@i...dyndns.org.invalid.20
    0110.invalid>, 'TomN'
> [...]

    > prasy na dowód, że maja RK w dupie, a kmiot wyjęty komuś szacownemu w F1 z

    Tomusiu, ponieważ najwyraźniej na skutek pomroczności zapomniałeś co zrobiłeś,
    to ci przypomnę.

    Zasugerowałeś stronniczność gazety na podstawie tego, że Russell i Autosport są
    z UK, więc Robert _musiał_ być gorszy od Russella.

    Najwyraźniej są niesamowicie stronniczy, przynajmniej redaktorzy, bo w ich
    oczach Brytyjczyk Hamilton przegrał z Holendrem Verstappenem. Również
    Brytyjczyk Lando Norris przegrał z Sainzem, w tym w oczach kibiców/czytelników.

    Spisek, panie, szukaj sztucznej mgły!

  • 80. Data: 2020-01-10 18:38:54

    Fri, 10 Jan 2020 14:03:41 +0100, w <5e1876e6$0$560$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > <5e14da71$0$552$65785112@news.neostrada.pl>,

    > A kto tam za nim - Bottas, Hulkenberg, Raikkonen, Vettel - ze tylko

    Czy ty na pewno dobrze widzisz? Kubica jest ostatni.