    Subject: Re: Rondo turbinowe i mieszkancy Podhala
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
    Date: Wed, 5 Jun 2019 13:58:50 +0200

    W dniu 2019-06-05 o 12:11, p...@g...com pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=Ix7fLOyz3zc
    >
    > 2 kulsonow, kamera i bankomat ... uzbieraja na nowy radiowoz no i bezpieczenstwo
    sie poprawi :-)

    To nie rondo, tylko jakaś fasolka ;)
    Linie powycierane... Na rondzie turbinowym, ponieważ jest to u nas pewna
    nowość, powinny być kolorki, podniesione linie (np plastik) wyraźnie
    sugerujące, żeby po nich nie jeździć itd itp
    Ludzi trzeba najpierw nauczyć.

    Przed tym rondem jest przynajmniej wyraźny biały znak pokazujący jak
    jechać i z którego pasa. Strzałki w górę i bok na niebieskim znaku nie
    są oczywiste, jeśli rondo nie jest zbudowane na prostym krzyżu.
    Kierowca ma jechać, a nie zastanawiać się.
    IMHO ten biały znak powinien być większy i z dodatkową informacją dokąd
    prowadzą poszczególne zjazdy. I niekoniecznie biały :)

    Bardzo mi tego brakuje przy innych rondach, nie tylko turbinowych.
    Zwłaszcza brakowało w Radomiu, ale dzięki obwodnicy nieprędko tam zajrzę :)