    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rosnąca liczba biegów...
    Date: Fri, 24 Jan 2014 16:57:37 +0100
    Sender: r...@n...agh.edu.pl

    Hello Tomasz,

    Friday, January 24, 2014, 4:48:49 PM, you wrote:

    > LoL. A w którym momencie jak napisałem, że to ten sam samochód?

    Napisałeś ,,silnik" a nie ,,silniki", domorosły manipulatorze. Tematem
    wątku jest liczba biegów. Twoją tezą jest to, że jazda na wyższych
    obrotach przy tej samej prędkości ma zmniejszać spożycie paliwa.

    Ja pokazałem konkretne dane, konkretnego silnika. Co ty pokazujesz
    poza swoim nadętym ego?

    Po raz kolejny - który samochód/samochody jedzie z prędkością 140km/h
    przy wskazanych przez ciebie obrotach?

    --
    Best regards,
    RoMan