    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rowerem przez zebrę
    Date: Sat, 11 Aug 2012 17:56:08 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Coś Ci się z nienawiści pozajączkowało w chorej głowie, to nie ja
    > jestem oskarżonym w tej sprawie.

    ja tam cię nie nienawidze, więc nie wiem, skąd taka myśl.
    Nie twierdzę również, że jesteś oskarżonym.
    Ot, uważam, że dra dobra postępowania wiarygodnośc świadka może być również
    zweryfikowana.

    Ale zakładam, że to tylko ja będę ją podważał, ty zapewne jesteś spokojny o
    swoją obiektywność, więc nie widze powodów, dlaczego miałbyś obawiać sie
    mojej obecności. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,