  • Data: 2018-06-11 14:06:29
    Temat: Re: Rowerzysci na drogach cd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-06-11 o 13:21, J.F. pisze:

    >Albowiem droga dla rowerów ma zawsze osobne oznakowanie. Musi mieć
    >takowe, odnoszące się tylko do dróg rowerowych.

    Bardziej mi chodzi o ten znak dla samochodu, uwaga przejscie +
    przejazd, juz za przeciem jezdni ... ale chyba ciagle w obszarze
    skrzyzowania ...

    >Przejazd dla rowerów jest przejazdem dla rowerów.

    Ale jesli jest czescia skrzyzowania ... to moze i A-7 roweru dotyczy
    :-)

    >Przyjrzałem się dokładnie i przy tym ciągu pieszo-rowerowym nie widzę
    >żadnych innych znaków, poza znakiem "droga dla rowerów i pieszych".

    Co by nie mowic, to wyglada na to, ze ta DDR jest czescia "drogi",
    wiec zakres stosowania przepisow i znakow trzeba by sprawdzic ...

    >Kiedyś przechodziłem przez przejście i kierowca samochodu niezmiernie
    >się tym zbulwersował, krzyczał przez okno, że sąsiednim przejściu
    >jest czerwone światło, więc na wszystkich pozostałych nie wolno
    >przechodzić.
    >Niestety, takie debile też czasem w jakiś sposób zdobyły prawo jazdy.
    >I mamy wypadki... :(

    No wiesz, jesli mial zielone, albo jesli to wygladalo jak na filmie
    sprzed paru miesiecy ... trzeba by jednak dodac przepis ze rowerzysta
    mzoe przejezdzac przez przejscie z predkoscia pieszego :-)

    J.