  • 121. Data: 2018-06-12 16:40:41
    Temat: Re: Rowerzysci na drogach cd
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    news:pfoksv$jld$1@node2.news.atman.pl...

    > par. 2 rozporządzenia o znakach drogowych.
    >
    > Jest tam mowa, że znak drogowy obowiązuje, jeśli jest po prawej stronie
    > jezdni. Oczywiście znak dotyczy tylko tej jezdni, przy której stoi. Jeśli
    > zatem mamy dwie jezdnie obok siebie (np. dla samochodów i DDR, albo dwie
    > jezdnie dla samochodów), to znak postawiony obok tylko jednej jezdni,
    > obowiązuje tylko jadących tą jezdnią, a nie obowiązuje jadących drugą
    > jezdnią.
    > --
    > Liwiusz

    Nieprawdę napisałeś.
    Nic takiego tam nie pisze.

  • 122. Data: 2018-06-12 16:41:57
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-06-12 o 16:38, Liwiusz pisze:

    > Jest jeszcze trzecia opcja, że sygnalizacja świetlna była ustanowiona
    > tylko dla jednego z tych przejść.

    I to jest właściwa odpowiedź.
    Jak widać na załączonym obrazku występuje brak sygnalizacji z powodu, że
    jej nie ma.

  • 123. Data: 2018-06-12 16:43:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-12 o 16:40, Malkoit pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nieprawdę napisałeś.
    > Nic takiego tam nie pisze.

    Trudno mi na poważnie brać tezy człowieka, który nie umie pisać po
    polsku, ale może to właśnie wyjaśnia, dlaczego nie potrafisz zrozumieć
    podstawowych spraw, których uczą na kursie.

    Takie ćwiczenie, aby pokazać gdzie się mylisz:

    https://www.google.pl/maps/@52.2600917,20.9508956,3a
    ,75y,228.56h,77.96t/data=!3m6!1e1!3m4!1sIzHlYZlCR6PU
    R50Org1bPw!2e0!7i13312!8i6656

    Czy znak po prawej stronie "ustąp pierwszeństwa" obowiązuje jadących i
    prawą, i lewą jezdnią?

    --
    Liwiusz

  • 124. Data: 2018-06-12 16:55:58
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

> [...]
    R50Org1bPw!2e0!7i13312!8i6656

    > Czy znak po prawej stronie "ustąp pierwszeństwa" obowiązuje jadących i

    Widzę, że nic nie rozumiesz.
    Najpierw pomyśl co przedstawia to zdjęcie.

  • 125. Data: 2018-06-12 16:57:58
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    > nie potrafisz zrozumieć podstawowych spraw, których uczą na kursie.
    > --
    > Liwiusz

    Najpierw udowodnij że potrafisz zrozumieć co pisze
    w par. 2 Rozporządzenia.

  • 126. Data: 2018-06-12 17:02:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-12 o 16:55, Malkoit pisze:
> [...]
    R50Org1bPw!2e0!7i13312!8i6656

    > Widzę, że nic nie rozumiesz.
    > Najpierw pomyśl co przedstawia to zdjęcie.

    Przedstawia dwie jezdnie, gdzie znak ustąp pierwszeństwa jest postawiony
    tylko przy jednej - wg twojej tezy, znak ten obowiązuje na wszystkich
    jezdniach znajdujących się po lewej stronie znaku.

    --
    Liwiusz

  • 127. Data: 2018-06-12 17:09:42
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    ,75y,228.56h,77.96t/data=!3m6!1e1!3m4!1sIzHlYZlCR6PU
    R50Org1bPw!2e0!7i13312!8i6656

    > Przedstawia dwie jezdnie,
    > --
    > Liwiusz

    Ciepło, ciepło.
    Te jezdnie należą do tej samej drogi, czy do różnych drog ?

  • 128. Data: 2018-06-12 17:41:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-12 o 17:09, Malkoit pisze:
> [...]
    R50Org1bPw!2e0!7i13312!8i6656

    > Ciepło, ciepło.
    > Te jezdnie należą do tej samej drogi, czy do różnych drog ?

    Nie bawmy się w 20 pytań, bo szkoda czasu. Wyłóż swoją argumentację, to
    wówczas będzie można podyskutować.

    --
    Liwiusz

  • 129. Data: 2018-06-12 17:56:56
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

> [...]
    R50Org1bPw!2e0!7i13312!8i6656

    > Nie bawmy się w 20 pytań, bo szkoda czasu. Wyłóż swoją argumentację, to

    Sądzę że stopniowe dochodzenie do sedna będzie
    bardziej odpowiednie; tym bardziej że czytaja też inni.

    Te jezdnie należą do tej samej drogi, czy do różnych dróg ?

  • 130. Data: 2018-06-12 17:59:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-12 o 17:56, Malkoit pisze:
> [...]
    > bardziej odpowiednie; tym bardziej że czytaja też inni.
    >
    > Te jezdnie należą do tej samej drogi, czy do różnych dróg ?

    Do tej samej.

    --
    Liwiusz