  • 131. Data: 2018-06-12 18:33:28
    Temat: Re: Rowerzysci na drogach cd
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    news:pfoql9$pc9$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    ,75y,228.56h,77.96t/data=!3m6!1e1!3m4!1sIzHlYZlCR6PU
    R50Org1bPw!2e0!7i13312!8i6656

    > Do tej samej.
    > --
    > Liwiusz

    Błąd.
    To są różne drogi.
    Nie ma przepisu, że jeden znak obowiazuje na dwoch drogach.

  • 132. Data: 2018-06-12 18:37:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-12 o 18:33, Malkoit pisze:

    > Błąd.
    > To są różne drogi.
    > Nie ma przepisu, że jeden znak obowiazuje na dwoch drogach.

    Błąd to jest to, że są to różne drogi. Różne jezdnie, ale nie drogi.
    Tutaj droga składa się z dwóch jezdni (a nawet z czterech, po po lewej
    jest kolejna dwujezdniowa nitka).

    --
    Liwiusz

  • 133. Data: 2018-06-12 18:54:06
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Liwiusz w

    > Błąd to jest to, że są to różne drogi. Różne jezdnie, ale nie drogi.
    > Tutaj droga składa się z dwóch jezdni (a nawet z czterech, po po lewej
    > jest kolejna dwujezdniowa nitka).

    Sprawdź definicje A-7 i wróć...

    --
    'Tom N'

  • 134. Data: 2018-06-12 19:01:40
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-06-12 o 18:33, Malkoit pisze:

    > Błąd.
    > To są różne drogi.
    > Nie ma przepisu, że jeden znak obowiazuje na dwoch drogach.

    Aha! Odkąd dokąd są to różne drogi?
    A które znaki obowiązują rowerzystów na drodze dla rowerów, tej
    widocznej po prawej stronie?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 135. Data: 2018-06-12 19:20:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.06.2018 o 16:43, Liwiusz pisze:

> [...]
    R50Org1bPw!2e0!7i13312!8i6656

    > Czy znak po prawej stronie "ustąp pierwszeństwa" obowiązuje jadących i

    To akutay ciekawy przykład, bo pomijając sensownośc stawiania znaków
    pierwszeństwa na skrzyżowanich bezkolizyjnych, to... nie ma komu ustąpić:P

    Shrek

  • 136. Data: 2018-06-12 19:58:39
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2018-06-12 08:36, Uzytkownik wrote:
> [...]
    pl...

    > Nie podałeś. Konkrety proszę.

    Poszukaj sobie - nawet to skomentowałeś.

    --
    mk4

  • 137. Data: 2018-06-12 20:16:09
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-06-11 o 09:13, Janusz pisze:
    > A tu piękny przykład jak rowerzyści jeżdżą bez głowy,
    > co z tego że miała pierwszeństwo jak opel ją solidnie poturbował,
    > oczywiście kierowca jest winien, pytanie czy ją w ogóle zauważył.
    >
    > http://joemonster.org/filmy/91306/Potracenie_rowerzy
    stki_w_Warszawie

    A tu jeszcze lepszy przykład jak jeżdżą bvez głowy, zwykłe przejście (zebra)
    auto po lewej przepuszcza rowerzystę i powoli rusza a drugi mu się wpierdala
    pod same koła na końcu zebry, jak ja byłbym tam kierowcą tobym
    rowerzyście jeszcze
    mano spuścił. od 1'17"
    https://youtu.be/lrKGosnkPlg?t=77

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 138. Data: 2018-06-12 21:01:38
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Odkąd dokąd są to różne drogi?

    A skąd ja mam wiedzieć ? Nigdy nie byłem na tej drodze.

    > A które znaki obowiązują rowerzystów na drodze dla rowerów, tej widocznej
    > po prawej stronie?
    > --
    > Akarm

    Nie widzę tam znaków obowiązujących rowerzystow
    na drodze dla rowerów.
    Jaki znak jest potrzebny rowerzyscie w tym miejscu ?

  • 139. Data: 2018-06-12 21:47:39
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-06-12 o 21:01, Malkoit pisze:
    > Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A skąd ja mam wiedzieć ? Nigdy nie byłem na tej drodze.

    Nie chodzi o bywanie.
    Popatrz na mapę.

    > Nie widzę tam znaków obowiązujących rowerzystow
    > na drodze dla rowerów.
    > Jaki znak jest potrzebny rowerzyscie w tym miejscu ?

    Przecież to nie ja twierdzę, że rowerzystów poruszających się drogą dla
    rowerów obowiązują znaki przeznaczone dla jezdni przebiegającej
    niedaleko. Ty takie brednie wypisujesz, dlatego pewnie wiesz, które ze
    znaków i przy której jezdni jest obowiązujący dla drogi dla rowerów
    przebiegającej obok.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 140. Data: 2018-06-12 22:15:34
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-11 o 14:42, Uzytkownik pisze:

    > Dlatego PoRD trzeba się uczyć i często do niego zaglądać ...

    ...jak się jest prawnikiem