  • Data: 2016-09-26 09:41:43
    Temat: Re: Rozdzielacz zapalniczki - jakość
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello quent,

    Monday, September 26, 2016, 9:27:29 AM, you wrote:

    > A są takie?

    Oczywiście.

    > Testowałem kilka co na papierze miały dawać 2A a dawały max 800-900mA
    > Zresztą przy takim napięciu to jest loteria... prąd ładowania zależy
    > mocno od styku czyli od tego jak przewód usb siedzi w takim gdnieździe.
    > Jak podgiąłem blaszki w gnieździe USB to wyciągnął najwięcej czyli
    > właśnie 900mA...

    Problem zazwyczaj w za długim i za cienkim kablu USB. Ostatnio
    walczyłem w samochodzie z ładowaniem - przy włączonej nawigacji
    ładowało tylko tyle, żeby utrzymać stan baterii. Nic więcej. Włączam
    aplikację Ampere - ładowanie 460 mA czyli dokładnie tyle ile zużywa
    telefon. Wymieniam kabel USB - ładowanie 1200 mA.

    Ciekawostka: w domu ładowarka i kabel z zestawu - ładowanie
    bezpośrednio 1200 mA. Ale jak po drodze jest (fabryczna, nie podróbka)
    podstawka pod telefon, to ładowanie wzrasta do max - 1700 mA :O

    --
    Best regards,
    RoMan