    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rozdzielacz zapalniczki - jakość
    Date: Mon, 26 Sep 2016 11:53:59 +0200

    dyskusyjnych:XnsA68E98A923E48budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    >Czy można kupić w cenie około 10zł za sztukę rozgałęziacz /
    >rozdzielacz
    >zapalniczki ktory będzie poprawnie działał?

    Ogolnie mozna bylo, mam takie dwa, ale ze starszych czasow.
    Nowsze maja wtyczke wlasnie taka:

    >http://allegro.pl/g072-rozdzielacz-rozgaleznik-usb-
    zapalniczki-12v-i5636764069.html

    >Okazało sie, że złącze USB po podłączeniu komórki daje napięcie raz
    >3,8,
    >raz 5V przez co komórka się nie ładuje.

    Pytanie czyja to wina. Po USB w tym mozna sie spodziewac przepisowe
    0.5A, jesli telefon probuje pobrac wiecej ... napiecie siada, telefon
    bierze mniej, napiecie rosnie ... coraz bardzej skomplikowane to
    ladowanie

    J.