  • Data: 2014-04-15 13:29:42
    Temat: Re: Ruch w sieci ze switchem
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-15 12:18, s...@g...com pisze:
    > Podobno do bramy domyślnej nie idą zapytania bo to switch. zresztą wpisując w
    przeglądarkę adres bramy domyślnej nie ma odpowiedzi, zapytania o hasło czy czegoś
    innego co w routerze się pojawia po podaniu adresu.

    > Tak na marginesie, nie wiem dlaczego niektórzy tak usilnie chcą mi udowodnić że sie
    nie znam. Ja to wiem ze nie wiem, dlatego pytam.

    > Adres komputera to 192.168.3.142, urządzenia to 192.168.3.61, maska 255.255.255.0
    >
    > na pietrze jest switch 3COM a on wiety jest do serwera w piwnicy, nie interesowao
    mnie co tam jest (może to błąd). PC i urządzenie oraz pozostałem komputeru w pobliżu
    są wpięte do do tego switcha.

    > Jeszcze raz do Marka. Tak na to liczyłem. Skoro mam ustawione IP z zakresu kóry
    moge statycznie nadać, nie ma podwójnych IP to wg mnie powinno śmigać i tak jest na
    routerach a nie na tym switchu

    Czy ping pomiędzy urządzeniem i komputerem działa w obu przypadkach ?

    Adam